Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

-:)lauri

^
Tuloksesi: 9 / 16
Aika hyvin!
Sehän meni mukavasti. Olet melkoisen etevä sana-arvoituksissa!
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Vain yksi on joukosta poissa. Ei muistunut mieleen.

Tuloksesi: 15 / 16
Mahtavaa!

Vau! Olet oikea sana-arvoitusten mestari, ja Suomi-tuntemuksesi on huipputasoa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

^Tuo on ollut ennenkin. Muistan siitä kerrasta, että en saanut paikkakuntaa, jolla olen hetken asunutkin - kyllä hävetti.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Brutto

Tuloksesi: 16 / 16
Mahtavaa!
Vau! Olet oikea sana-arvoitusten mestari, ja Suomi-tuntemuksesi on huipputasoa.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Norma Bates

Pitänee etsiä joku sana-arvoitustesti jossa ei ole suomalaisia paikkakuntia, että näen että ovatko kaikki sana-arvoitukset meitsille mahdottomuus. Vähän kun epäilen että nämä paikkakunnat ovat se mahdottomuus. Kun kiertelee yksiä ja samoja kuntia/kaupunkeja vuodesta toiseen, eikä järin käy missään, niin mistäpä sitä kaikenmaailman keikyät ja kiikkaat osaa ja taitaa.  ;D

Toope

#980
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - lokakuu 05, 2021, 12:57:16
^Tuo on ollut ennenkin. Muistan siitä kerrasta, että en saanut paikkakuntaa, jolla olen hetken asunutkin - kyllä hävetti.
Tuo paikkakuntaveikkaus on vanha, itse jumitin jonkun Jämsän kohdalla, koska ei tuollaista ollut mielestäni olemassa... ::)
Kun jumittaa päässä, niin sitten kympillä. 16/16 silti.

ROOSTER

Poliisiaiheinen testi. Mukana myös poliisivene.  https://www.is.fi/viihde/art-2000008311928.html

Oli melko vaativa. Vaikka yritin kovasti, pari meni väärin. Prskele.

Tuloksesi: 13 / 15
Hyvä - vain pari väärin!

Tällä suorituksella ansaitset mitalin!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

En noista kuvista erottanut kuin yhdestä ainoasta missä se eroavaisuus piilee. Oli muistaakseni sarjan 2. kuvasetti. Arvailemalla sain tuloksen 5/15. En tiedä meneekö ne neljä muuta oikeaa matemaattisen arvaamistodennäköisyyden puitteisiin, vai olisiko niin että aivoni ovat kumminkin reagoineet oikein, vaikka tietoisuuteen asti ei ilmoitusta olekaan tullut.

Mutta onpa tuota tullut ristikkolehtien ynnä muiden lehtien "etsi ero" -zydeemien kanssa kyllä ähellettyä melkoisen pitkään, eli huomiokyky minulla on kertakaikkiaan perseestä. Olisin siis ihan paska todistaja oikeudessa.

"Tuli semmoinen punainen auto oikealta, vai oisko ollut oranssi ja tuli vasemmalta...?"


ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/kl/880c2bff-0ced-4177-b97e-d0d6cf1fea4e?ref=ampparit:500e

Talousnero: Paljonko suomalaisilla on Suomen Pankin mukaan pankkitileillä rahaa?

5/9 (kaikki 5kpl oikeaa vastausta arvaamalla)
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 08, 2021, 21:30:10
5/9 (kaikki 5kpl oikeaa vastausta arvaamalla)

Sait 4/9 oikein! (Arvaamalla, tietysti)

Hieman helpompi kysely:  https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008320015.html

Tuloksesi: 14 / 15  Heitä yläfemma!
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

#987
^
14/15

Nolottaa myöntää, mutta diskettikysymys meni väärin. Tosin siihen maailmanaikaan se oli nörttien osaamisaluetta ja itse olin siihen aikaan vielä boheemi taiteilija.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Tuloksesi: 15 / 15
Me Naiset | Heitä yläfemma!
Tämä testi tuntui sinusta todennäköisesti varsin nostalgiselta. Totta kai tiedät kaikki nämä esineet, olethan itsekin niitä käyttänyt!
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 08, 2021, 21:44:53
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - lokakuu 08, 2021, 21:30:10
5/9 (kaikki 5kpl oikeaa vastausta arvaamalla)

Sait 4/9 oikein! (Arvaamalla, tietysti)

Hieman helpompi kysely:  https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008320015.html

Tuloksesi: 14 / 15  Heitä yläfemma!
11/15. Jotkut ovat minua vanhempia...