Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

No nyt löytyi idioottimainen testi. Tuossa oli kyllä käytetty mielikuvitusta väärien vaihtoehtojen keksimiseen, joten vaikka ei tietäisi oikeaa vaihtoehtoa, niin se on ainoa, joka jää jäljelle, kun on ensin katsonut "ei ainakaan tuo" -vaihtoehdot pois

Tiedätkö ihan perus­asiat kodin siivoamisesta? Todelliset moppi­mestarit saavat tästä testistä 12/12

Täydellisen siisti juttu, sinulla on siivoushommat hanskassa!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 27, 2021, 19:53:59
No nyt löytyi idioottimainen testi. Tuossa oli kyllä käytetty mielikuvitusta väärien vaihtoehtojen keksimiseen, joten vaikka ei tietäisi oikeaa vaihtoehtoa, niin se on ainoa, joka jää jäljelle, kun on ensin katsonut "ei ainakaan tuo" -vaihtoehdot pois

Tiedätkö ihan perus­asiat kodin siivoamisesta? Todelliset moppi­mestarit saavat tästä testistä 12/12

Täydellisen siisti juttu, sinulla on siivoushommat hanskassa!
Vastasit oikein 12 kysymykseen


Sinulla pyyhkii hyvin kodin siivouksen parissa, puhdasta tulee!

    Vastasit oikein 11 kysymykseen

Olin hiukan eri mieltä tuosta kovan juuriharjan käytöstä posliinilaattojen puhdistukseen. Minusta se sopii hyvin - Anteeksi tämä "juonipaljastus".
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Perseen myynti ja nahkurin orret – testaa tietosi Suomen poliitikkojen letkautuksista!


Tuli iso jytky! Tunnet poliittiset tilanteet ja lausahdukset hyvin. Taidat seurata politiikkaa aktiivisesti?
Kokonaispisteet 10 / 11
Kaikkien käyttäjien keskiarvo tästä on 7.2 / 11
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 28, 2021, 18:36:24
Perseen myynti ja nahkurin orret – testaa tietosi Suomen poliitikkojen letkautuksista!


Tuli iso jytky! Tunnet poliittiset tilanteet ja lausahdukset hyvin. Taidat seurata politiikkaa aktiivisesti?
Kokonaispisteet 10 / 11
Kaikkien käyttäjien keskiarvo tästä on 7.2 / 11

9/11. Tuli paha mieli noista ääliöistä.

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hippi


19/19
Hyvin tehty!Sait 100% oikein.


Pikku vika vaan, että en tehnyt testiä. Freesaamalla sivun, se vilauttaa jotain kuvaa ja tarjolla oli ainakin Jyväskylän kirkko. muuten en ehtinyt vilauksessa nähdä. Voi olla, että tällaiselle jumalattomalle ei kirkon ovet aukene :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^Sama vika.

Mutta sain ihan oikeasti 19/19. Varmaan jotain taivaallista johdatusta, sillä suurin osa oli tuntemattomia Herran huoneita.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


Hippi

Verovisa kertoo, ymmärrätkö olennaiset asiat verotuksesta – vain todellinen taituri saa yli 7 oikein

Tuloksesi: 11 / 11
Olet Epic Tax Guy


Oli kyllä vähän onnenkantamoinen, kun parissa kysymyksessä oli epätarkkuutta ja olin vähällä luulla kompakysäriksi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Äh! Eka väärin, kun en lukenut kyssäriä ja kaikkia vaihtoehtoja. Tökkäsin ekan sopivan jälkeen vastausnamiskaa huomioimatta, että piti valita kaikki sopivat.
No "Olet Epic Tax Guy" kuitenkin.

Tuo kysymysten lukemattomuus on minun perussyntini. Kysykää vaikka pubivisajoukkueeltani.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 08, 2021, 21:30:13
Verovisa kertoo, ymmärrätkö olennaiset asiat verotuksesta – vain todellinen taituri saa yli 7 oikein

Tuloksesi: 11 / 11
Olet Epic Tax Guy


Oli kyllä vähän onnenkantamoinen, kun parissa kysymyksessä oli epätarkkuutta ja olin vähällä luulla kompakysäriksi.
En edes uskalla kokeilla tuota, kun minä pelkään verovirkailijani kyttäävän minua.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Ei se minulle prosentteja tarjonnut. Ilmeisesti olen niin maalainen, että prosentit on liian vaikeita :D
Muutama arvaus osui kohdalleen, kun en jäänyt miettimään.

Tuloksesi: 8 / 10
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^
^^
Olisikohan VHP jo korkannut prosenttijuomat?

9/10, olipa harvinaisen sopivat kyssärit tällaiselle maalaiselle.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Kopek

Maaseudun Tulevaisuuden testi 3/10.

Tietämys huonoa, ja kolmestakin yksi taisi olla arvaus.