Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Tuloksesi: 7 / 10

Kelpaa minulle.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Löydätkö klitoriksen? Testaa, kuinka hyvin tunnistat pimpin osat kuvista – 7 oikein on kova tulos   https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000008400692.html

Tuloksesi: 6 / 7
Pimppiguru

Vielä on hiukan parantamisen varaa.  ;D
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - marraskuu 12, 2021, 19:55:30
Löydätkö klitoriksen? Testaa, kuinka hyvin tunnistat pimpin osat kuvista – 7 oikein on kova tulos   https://www.is.fi/menaiset/hyva-fiilis/art-2000008400692.html

Tuloksesi: 6 / 7
Pimppiguru

Vielä on hiukan parantamisen varaa.  ;D
Olen kovin ilahtunut MeNaisten ja IS:n yhteistyöstä.
Genitaaleissa jo tuntuu...


Hayabusa

Ei testi, vaan ohjelma testeistä.
https://areena.yle.fi/1-50620912
Suuri älykkyystesti
Voiko itse vaikuttaa omaan älykkyysosamäärään? Tekeekö älypuhelimet meistä tyhmempiä? BBC testaa studioyleisön kanssa eri väittämiä: ovatko miehet älykkäämpiä kuin naiset, tai nuoret älykkäämpiä kuin vanhat jne.? Asiantuntijat kertovat myös uusimmista tutkimustuloksista. (Britannia, 2020) T: BBC


An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Eivät nämä lehtien leikkimieliset testit taidakaan olla niin vaarattomia kuin kuvittelemme.

Näinkin voi käydä, kuten Adelelle.

Lainaus käyttäjältä: https://www.is.fi/viihde/art-2000008407273.html33-vuotias laulaja kertoi Oprahissa, että hän tajusi avioliittonsa hajoavan, kun hän teki jonkin nimeltä mainitsemattoman, kiiltäväkantisen aikakauslehden sivuilla leikkimielistä persoonallisuustestiä. Mitä kukaan ei koskaan arvaisi sinusta, kuului yksi höpsöistä kysymyksistä. Adele puuskahti ystävilleen, että vastaus hänen kohdallaan olisi, että hän ei ole lainkaan onnellinen, vaan vain raahustaa eteenpäin elämässään.
...
Liitto mureni pian. Adele ja Konecki muuttivat erilleen loppuvuodesta 2018. Avioerostaan he ilmoittivat huhtikuussa 2019.

Monelle raahustaminenkin on hyvä vaihtoehto - jatkuva taistelu on vielä uuvuttavampaa.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Mitä Suomen kuuluisaa rakennusta muistutat sielultasi? Vastaa 10 kysymykseen ja saat tietää vastauksen

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008405884.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=is_tf&utm_source=hs.fi&utm_content=promobox

Olet kuin Muumitalo!

Olet sielultasi kuin Naantalin Muumimaailmassa sijaitseva Muumitalo! Ulkomuodoltasi olet persoonallinen, värikäs ja hauska ilmestys. Olet lapsenmielinen, hauska, iloinen ja energinen tyyppi. Sinulla on loistava mielikuvitus ja olet aina valmis villeihin leikkeihin. Olet ihmisläheinen: oma perheesi on sinulle todella tärkeä, mutta sylisi ja kotisi ovat aina avoinna myös uusille tuttavuuksille. Olet vieraanvarainen ja tykkäät huolehtia muista.  Olet luonteeltasi myös avoin ja luottavainen – voisi vaikka sanoa, että sinun oviasi ei lukita yöksi.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Olipas nolo juttu  ::)

Olet kuin Eduskuntatalo!
Olet sielultasi kuin Helsingin Arkadianmäellä sijaitseva Suomen Eduskuntatalo! Olet ulkomuodoltasi jykevä ja vaikuttava ilmestys. Luonteeltasi olet työkeskeinen, perinteitä arvostava ja asiallinen järki-ihminen. Olet peruskallio: maailma ympärilläsi muuttuu, mutta sinä jökötät paikoillasi hievahtamatta. Olet demokraattinen ja porukassa ollessasi osaat ottaa huomioon kaikkien mielipiteet. Ystävien kesken olet rauhallinen sovittelija, joka ei säikähdä, vaikka tunteet kuumenevat ja äänenpainot nousevat. Olet johtaja-ainesta.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

a4

^
Tuohan on hieno. Vain eri tavalla hieno kuin ROOSTERin ja minun Muumitalo.


Hippi

Minusta "Olet ulkomuodoltasi jykevä ja vaikuttava ilmestys" on aika miehinen kuvaus enkä mielestäni antanut edes aihetta tällaiseen arvioon :D

Ai niin, ja toisekseen, olen aina pyrkinyt välttämään pomoasemaan joutumista ja jopa todella kieltäytynyt sellaisesta, sillä en koe itseäni miksikään "johtajatyypiksi". Mieluummin olen suorittavassa asemassa aina ollut.

Harhaan osui aika merkittävästi tuo testi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

^
Kyllähän sinusta sentään saa vaikutelman rauhallisesta järki-ihmisestä, jossa on rauhallisen sovittelijankin aineksia.

terveisin Muumitalo, joka ei ole järin iloinen tai energinen tätä nykyä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Xantippa

Ihan huono testi, sain myös Eduskuntatalon! En tiedä, mitä muita kuin Muumi sitten olisi ollut tarjolla, mutta varmasti sopivampaa >:(

Ja sama kuin Hipillä, järjestelmällinen kieltäytyminen esimiestehtävistä. Toisaalta Roosterin Muumi meni kyllä aika nappiin.

T: Xante

Melodious Oaf

Lainaus käyttäjältä: Hippi - marraskuu 17, 2021, 08:25:54
Harhaan osui aika merkittävästi tuo testi.

Taisi tehdä minustakin eduskuntatalon todella todella hämärillä perusteilla.

Veikkaan että jos antaa sellaisia ei kovin selkeästi täysin yhtä lopputulosta kohtaan meneviä vastauksia, joku aivan huomaamaton pieni painotus, joka tullee jollain toimintapaa koskevalla kysymyksellä, saattaa sitten antaa isoimmat pisteet juuri eduskuntatalolle, jolloin tulos on kaikesta muusta huolimatta se ja vain se.

Hiha

Eduskuntatalo.

Vastasin yhtä rehellisesti kysymyksiin kuin sen talon asukkaat. Siitä se varmaan johtuu.

-:)lauri

Olet kuin Turun linna!

Olet sielultasi kuin Turun linna. Ulkomuodoltasi olet varsin näyttävä, vakaa ja kiehtova ilmestys. Luonteeltasi olet viisas, vahva ja sisukas tyyppi. Sinulla on myrskyisä menneisyys ja olet kokenut koviakin kolhuja, mutta olet selvinnyt niistä voittajana. Tunnet itsesi läpikotaisin elämänkokemuksesi ansiosta. Olet kiinnostunut historiasta, arvostat perinteitä ja olet taipuvainen nostalgisointiin. Muistelet usein vanhoja hyviä aikoja, etkä aina ymmärrä nykyajan hömpötyksiä tai varsinkaan mene mukaan kummallisiin muotivillityksiin.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.