Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 11 Vieraat katselee tätä aihetta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - helmikuu 02, 2022, 20:07:41
Sanonnan mukaan historia toistaa itseään, niin täälläkin.

Hahhah, aika hyvin. Muistaa historiaa, muttei lähisellaista. Tarkoitan myös MN:n toimitusta, joka oli laittanut saman testin uudelleen, mikä näytti edelleen kiinnostaneen minua ja tuloskin oli sama.  ;D

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 02, 2022, 19:47:52
Testaa, selviytyisitkö yläasteen historian kokeesta! Vain oikeat älyköt saavat yli 8 oikein
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008582629.html

Tuloksesi: 10 / 11
Menneisyyden marsalkka

ME NAISET | Onneksi olkoon, olet varsinainen menneisyyden marskalkka! Mihin tässä Googlea tarvitsee, kun koko maailmanhistoria löytyy jo pääkopastasi. Olet se tyyppi, kenen Trivial pursuit -joukkueeseen haluaa jokainen.
Kuin myös 10/11, yksi kysymys epämääräinen. Sinänsä aika helppo testi.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - helmikuu 02, 2022, 22:43:21
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - helmikuu 02, 2022, 19:47:52
Testaa, selviytyisitkö yläasteen historian kokeesta! Vain oikeat älyköt saavat yli 8 oikein
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008582629.html

Tuloksesi: 10 / 11
Menneisyyden marsalkka

ME NAISET | Onneksi olkoon, olet varsinainen menneisyyden marskalkka! Mihin tässä Googlea tarvitsee, kun koko maailmanhistoria löytyy jo pääkopastasi. Olet se tyyppi, kenen Trivial pursuit -joukkueeseen haluaa jokainen.
Kuin myös 10/11, yksi kysymys epämääräinen. Sinänsä aika helppo testi.

Näin meillä oikeilla älyköillä on tapana ajatella.  ;)
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Toope

Mutta yleinen mielipide ei aina ole väärässä.

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS


ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Onko sinulla aleksitymiahttps://www.hs.fi/tiede/art-2000008566249.html

Sait pisteitä 46/100

Se tarkoittaa, että sinulla todennäköisesti ei ole aleksitymiaa.

PS. Älä vaivaudu, jos sinulla ei ole lukuoikeutta HS:iin.

LainaaAleksitymia ei ole persoonallisuuden tai mielenterveyden häiriö vaan eri vahvuisena esiintyvä ominaisuus. Käsite tarkoittaa sananmukaisesti "ei sanoja tunteille".

Aleksityyminen ihminen keskittyy esimerkiksi vauvanhoidossa konkreettisiin asioihin: syömiseen, pukemiseen tai vaippojen vaihtoon.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Ollaanpas me taas samiksia :D

Sait pisteitä 47/100

Se tarkoittaa, että sinulla todennäköisesti ei ole aleksitymiaa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS


Hippi

If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Kuinka hyvin tunnet maailman johtajat? Jos saat 19/19, taidat viihtyä itsekin päättäjien pöydissä  https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008563699.html

Maailman suurten valtioiden johtajat ovat jatkuvasti uutisissa. Miten hyvin tunnet heidät?

Taidat itsekin viihtyä vallan kamareissa!

    Vastasit oikein 15 kysymykseen

Totta, viihdyn vallan hyvin kamareissakin. Kamari on yksi lempihuoneistani. Ei tosin keittiön, saunan tai kirjastohuoneen väärti, mutta ihan OK.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Vastaa 10 helppoon kysymykseen, niin näet, oletko samaa mieltä kuin muut suomalaiset   https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000008619216.html

3/10 kertaa samaa mieltä kuin suurin osa kansasta. Odotettu tulos.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS