Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 12 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 17, 2022, 21:15:44
Arvaatko kuntien rapsakat mainoslauseet? Jos saat tästä testistä 9 oikein, olet todellinen guru!

Tuloksesi: 9 / 12
Olet kaikkien kuntien kuningatar/kuningas!


https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008887567.html
6 oikein, osin arvaamalla.

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Vai mainio :o

Tuloksesi: 27 / 50
Mainio suoritus!


Aika onnetonta tai pikemminkin tilastoihme, että kaikki 23 arvausta onnistuin arvaamaan väärin.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 24, 2022, 17:25:29
Vai mainio :o

Tuloksesi: 27 / 50
Mainio suoritus!


Aika onnetonta tai pikemminkin tilastoihme, että kaikki 23 arvausta onnistuin arvaamaan väärin.

;D Kaiken lisäksi vielä laskitkin väärin, silloinhan kysymyksiä olisi pitänyt olla 60.

Minulla onnistui arvaaminen aika mainiosti, tällä kertaa. Osan tosin tiesinkin, ole nimittäin TurhanTiedonMestari. lyh. TTM.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

#1384
Tuloksesi: 25 / 50
Mainio suoritus!


Paremmin kuin arvaamalla. Olen selvästi Seiskani lukenut.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 24, 2022, 17:31:37
Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 24, 2022, 17:25:29
Vai mainio :o

Tuloksesi: 27 / 50
Mainio suoritus!


Aika onnetonta tai pikemminkin tilastoihme, että kaikki 23 arvausta onnistuin arvaamaan väärin.

;D Kaiken lisäksi vielä laskitkin väärin, silloinhan kysymyksiä olisi pitänyt olla 60.

Minulla onnistui arvaaminen aika mainiosti, tällä kertaa. Osan tosin tiesinkin, ole nimittäin TurhanTiedonMestari. lyh. TTM.

Ottaisitko ohranjyvän silmästäsi ja tarkista paljoko on 27+23 :D  :P
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^Rooster ilmeisesti laski nauttimansa jussijuomat mukaan.  ;D
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 24, 2022, 17:16:46
Pyysin kauppamatkalle lähtijää tuomaan juustoista grillimakkaraa ja uusia perunoita. Silliä lienee jääkuopassa.

Muutaman oluen olen jo nauttinut aperitiiviksi.

Ai niin: 35/50. Muutamissa arvauksissa kysymyksen kuva auttoi keksimään oikean vastauksen.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - kesäkuu 24, 2022, 18:12:38
^Rooster ilmeisesti laski nauttimansa jussijuomat mukaan.  ;D

;D ;D

Oho.

Pitää varmasti ottaa vielä muutama olut lisää niin alkaa laskeminenkin sujua. Vaikka, alamäkeähän näyttää jo luisuvan.

Melkoisimmat pahoitteluni Hipille. Hyvinsujuneen arvailuni jälkeen onni kääntyi pahasti, yksinkertaisen laskutoimituksen äärellä. Voivoi sentään, anteeksi.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Tuloksesi: 26 / 50
Mainio suoritus!

Muutaman tiesin, muutamasta oli oikeaksi osoittautunut tuntuma ja loput ovat pelkästään arvauksia. Yli puolesta kysymyksistä minulla ei ollut mitään hajua. Ihmiset, TV-sarjat, musiikkiyhtyeet ym. olivat tuntemattomia jne. En seuraa julkkismeininkiä. 


-:)lauri

#1390
Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 24, 2022, 17:46:50
Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - kesäkuu 24, 2022, 17:31:37
Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 24, 2022, 17:25:29
Vai mainio :o

Tuloksesi: 27 / 50
Mainio suoritus!


Aika onnetonta tai pikemminkin tilastoihme, että kaikki 23 arvausta onnistuin arvaamaan väärin.

;D Kaiken lisäksi vielä laskitkin väärin, silloinhan kysymyksiä olisi pitänyt olla 60.

Minulla onnistui arvaaminen aika mainiosti, tällä kertaa. Osan tosin tiesinkin, ole nimittäin TurhanTiedonMestari. lyh. TTM.

Ottaisitko ohranjyvän silmästäsi ja tarkista paljoko on 27+23 :D  :P

Sellaisella kivalla nalkutuksella lähdin kirjoittelemaan, että ei se nyt tilastoihme sentään ollut. Sitä se olisi ollut, jos 2 vastausta 3:sta olisi ollut aina oikein.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
Kyllähän sitä tilastoihmeenä voidaan kai pitää, että 23 arvauksesta kaikki menevät väärin? Olisi nyt luullut, että edes muutama olisi sattunut osumaan oikeaan vaihtoehtoon. Noissahan muistaakseni oli kolme vaihtoehtoa, joista yksi aina oikea.

No, tietenkin 23 arvauksen "otos" on aika pieni, joten ehkä tulosta ei pidäkään lähteä ihmettelemään tilastollisten todennäköisyyksien kannalta. Ehkä kyse oli vain huonosta onnesta, että väärät arvaukset tässä kohtaa sattuivat kasautumaan.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Siinä oli 50 kysymystä. Ilman tietoa väärin olisi pitänyt mennä 33 kpl, eli kymmenen enemmän kuin keräämäsi 23 kpl.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Hippi

^
No mutta kun sitä tietoa oli niiden 27 kysymyksen edestä, joten arvattavaksi jäi vain nuo 23. Niistä 23 arvauksesta ei yksikään osunut oikeaan, vaikka jokaisen kysymyksen kohdalla olisi ollut 1/3 mahdollisuus osua oikeaan.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Jos et tiennyt vastausta yhteenkään ja arvasit kaikki, ainoa tilastoihme oli se, että et saanut enempää väärin.

Jos oikeita mahdollisia vastauksia per kysymys oli 1/3 tarkoittaa se että arvaamalla olisi pitänyt saada oikein vain ~17 vastausta 50:stä.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.