Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Hiha - lokakuu 24, 2022, 21:24:06
Aivan mahtava tulos!
Vastasit oikein 21 kysymykseen


Ventti ;D

Liityn tähän kerhoon.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

8 oikein, "hyvin tiedetty". Hah!

Hippi

Muistatko suomalaisten hittibiisien sanat 90-luvulta? Testaa – vain todelliset ysärimusatietäjät saavat kaikki 12 oikein

Tuloksesi: 4 / 12
Maistui laimealta...
...tämä tulos nimittäin. Et valitettavasti suoriutunut testistä kovinkaan hyvin. Ehkä 90-luvun hitit eivät ole suosikkejasi, tai sitten muistisi vain petti tällä kertaa. Ei se mitään!



Biisien sanat ei koskaan ole ollut mun juttuni :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek

Tuloksesi: 5 / 12
Maistui laimealta...

Koska viidestä yksi tai kaksi tuli arvaamalla, taisin olla vielä huonompi kuin Hippi.

Kotimaiset iskelmät eivät ole oikein minun juttuni - eivätkä ulkomaalaisetkaan. Enkä kiinnitä sanoihin suurta huomiota.

Norma Bates

8/12, muutama arvaten, jotkut biisit aivan nevö hööt ov.

Hiha

Tuloksesi: 4 / 12
Maistui laimealta...


... veren maku suussa kyllä yritin...

ROOSTER

Tuloksesi: 9 / 12
Pane stereot lujempaa...
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Tuloksesi: 10 / 12
Mannapuuroa ja mansikkaa!

Pari oikeaa arvausta joukossa.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

No nyt on testi, jossa ei ole oikeita tai vääriä vastauksia

Narsistisia piirteitä on vaikea huomata itsessään – tämä testi paljastaa ne

Tuloksesi
Pisteesi 15/45
Sinulla on erittäin vähän narsistisia piirteitä
80 prosentilla ihmisistä on enemmän narsistisia piirteitä kuin sinulla.


Olihan tuossa vaikeita kysymyksiä, kun olisi pitänyt tietää, mitä toiset minusta ajattelee.
Minun tuttuni ja ystäväni ovat myös järkeviä ihmisiä, eivätkä kuse hunajaa päälleni.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Kopek

Tuloksesi
Pisteesi 18/45
Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä narsismin suhteen
Sinulla on hieman vähemmän narsistisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 25,2.

Pisteisiin taitaa vaikutta se, onko samaa/eri mieltä vai täysin samaa/eri mieltä. Mistä sitä itsekään aina tietää, kuinka samaa tai eri mieltä on, jos kuitenkin on samaa tai eri mieltä. Joihinkin kysymyksiin olisi oikeastaan sopinut vastaus "riippuu tilanteesta" tai "riippuu asiasta". On eri asia olla huomion keskipisteenä murhatuomion takia kuin Nobel-palkinnon saamisen takia. Toisessa tapauksessa ei ehkä halua olla huomion keskipisteenä, mutta toisessa tapauksessa voi hetken aikaa halutakin, kunhan se ei mene kohtuuttomiin.

Norma Bates

22. Narskahdin varmaan eniten kohdassa jossa olin samaa mieltä erityisyyteni kanssa. Tottakai olen oikeasti ihan yhtä yhdentekevä kuin valtaosa ihmisistä, mutta sallin itselleni tällaisen narskuttelun tavanomaisen vähättelyni vaihteluksi.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - lokakuu 26, 2022, 21:27:38
22. Narskahdin varmaan eniten kohdassa jossa olin samaa mieltä erityisyyteni kanssa. Tottakai olen oikeasti ihan yhtä yhdentekevä kuin valtaosa ihmisistä, mutta sallin itselleni tällaisen narskuttelun tavanomaisen vähättelyni vaihteluksi.

Runsas runkuttelu viittaa narsismiin.
Kävelevä kremppakertymä

Norma Bates

Lainaus käyttäjältä: Socrates - lokakuu 26, 2022, 21:29:56
Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - lokakuu 26, 2022, 21:27:38
22. Narskahdin varmaan eniten kohdassa jossa olin samaa mieltä erityisyyteni kanssa. Tottakai olen oikeasti ihan yhtä yhdentekevä kuin valtaosa ihmisistä, mutta sallin itselleni tällaisen narskuttelun tavanomaisen vähättelyni vaihteluksi.

Runsas runkuttelu viittaa narsismiin.

Vai siellä se minun narsismini ydin luuraakin. Autoerotiikassa.

Ei vais. Nykyään pihtaan aika paljon itsestäni. Jotenkin niin helvetin väsynyt kokoajan. Ja päätäkin särkee välillä.

Hiha

Tuloksesi
Pisteesi 10/45
Ei huolta narsismista
95 prosentilla ihmisistä on enemmän narsistisia piirteitä kuin sinulla.


Keksin just sopivat muistosanat itselleni: Hän kuului maan hiljaisiin.

ROOSTER

Psykopaattisuustestin tulokseni perusteella, korkein palstalaisilla, osasin odottaa jotakin vastaavaa tästä narsissikyselystäkin.

Siinä:

Tuloksesi
Pisteesi 30/45
Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä narsismin suhteen

Sinulla on ihan vähän enemmän narsistisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 25,2.

ROOSTER on kaikkea ihan vähän enemmän8) :o
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS