Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Asiakaspalvelusta

Aloittaja Edward, lokakuu 15, 2019, 07:08:25

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Vatupassi

13.11.2020

-puhelin episodi, puhelin sippasi,
ukkoni lähti sitte puhelin kauppaan koska
niitä ei nykyisin myydä muualla kuin
isokoisissa ostoshelveteissä.
-yht"äkkiä sain kummeksuttavan hyvää palvelua
ja syystäkin olin ihmeissäni?
-sen jälkeen kun huomasin ,että paikalla
on työstään kiinnostunut tyyppi.
-päätin minäkin avata sanaisen arkkuni
kysymyksiä puhelimeeni liittyen syntyikin
kiitettävästi.
mm.miksi vanhassa torso"puhelimessani
radio toimii paremmin kuin uudemmassa
vaikka merkki ja malli ovat presiis samat?
-kun ennen kauppaan lähtöäni mm. kysyin
mieheltäni että tarviaako uuteen puhelimeen
erikseen käynnistystä liikkeessä vaikka
vaihtaisi pelkän sim kortin kovin oli nihkeää
vastaaminen,
mutta autas kun pääsin keskustelemaan
puhelinvirkailijan kanssa olikin mieheni
suuna ja päänä tietämässä miten niitä
puhelimia käytetään!
-se että oli joku asiantuntija laittoi kilpailu-
tilanteen miehelleni, vaikka oli juuri
puolituntia sitten kironnut koko puhelinkauppaan
menoa.
-eikä millään olisin äly-puhelimestaan suostunut
googlaamaan kyseistä puhelin liikettä.
-jos olemme lähdössä reissuun "minulla
on tapana aina googlata paikka etukäteen
ja kirjoitella yleensä muistiin ehkä
auki-olo aikoja ja muutama puhelinnumero
-on todella keljua lähteä johonkin museoon
tai kahvilaan varta vasten havaitakseen
vain että se juuri siltä päivältä on esim-
koronan takia sulettu"####

Hippi

Viimeisen kuukauden aikana on tullut tuota asiakaspalvelua osakseni niin hyvässä kuin vähemmän hyvässä. Kaverin kanssa, kun juteltiin kokemuksistani, niin hän sanoi, että hyvin saman suuntaista on hänen tuttavapiirissään kokemukset olleet.

Tänä aikana olen tehnyt kaksi hankintarupeamaa, jossa kummassakin on toimitukseen tullut useampi artikkeli.

Ensimmäisessä:
- ostostapahtuma oli ihan hyvin sujuva ja samoin toimitus tuli sovitun mukaisesti
- yksi tuote oli kolhiintunut ja siitä rahallinen korvaus reklamaation jälkeen
- toisessa tuotteessa viallinen tiiviste (ruttaantunut ilmeisesti kätisyyden vaihdossa) ja jouduin hankkimaan siihen huollon
-- huollon piti tulla parin päivän kuluttua, mutta ilmoitettiin, että tiiviste ei ollut heille saapunut, ilmoittavat kun saavat. Lopulta siihen meni yli viikko.

Toisessa:
- ostotapahtuma taas sujui hyvin ja myyjä ilmoitti toimituspäivän ostosta vajaan viikonpäähän.
- sovittua toimituspäivää edeltävänä päivänä liikkeestä soitettiin ja kerrottiin todellinen toimituspäivä, joka oli lähes parin viikon päästä.
- kun toimitus lopulta tuli, yksi tuote puuttui ja tämä toimitettiin seuraavana päivänä


Olin aika harmistunut tuollaisesta sähläämisestä. Oliko minulla nyt vain epäonnea asiassa vai tuollaistako työnteko nykyään on, että vähän sinne päin ja korjataan sitten, jos jotain meni pieleen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

Otin yhteyspyynnön Elisalle. Soittivat minulle, kuten sovittu oli.
Asia hoitui. = Hyvää asiakaspalvelua.

Hippi

No nyt on pankiltani todellista asiakaspalvelua. Se ratkaisi pyytämättä ja yllättäen yhdellä kirjeellä ongelman, jonka parissa olen paininut liki vuoden.

Minulla on naapurikaupungin pankkikonttorissa tallelokero, johon muinoin halusin hillota tiettyjä papereitani niin, että kukaan ei pääse ilkeyksissään niitä tuhoamaan. Uhka oli todellinen tuolloin ja asia jäi tuolle tolalle lähinnä laiskuuttani. Ei tullut vaan lokeroa lopetettua, kun uhka väistyi. Maksu lokerosta on jo pidempään harmittanut ja olisin halunnut irtisanoa lokeron. Sepä ei käykään niin, että vain pölähtää paikalle ja tyhjentää sen, vaan siihen pitää varata aika, että laitetaan vielä paperit kuntoon. Ongelma vain on siinä, että kyseisessä konttorissa ei enää ole päivittäispalveluja, joihin se aika olisi pitänyt varata. Koska inhoan puhelinta ja soittamista, niin ei ole tullut selvitettyä, miten lopettaminen onnistuisi.

Tänään sain pankiltani kirjeen, jossa kerrottiin, että kyseinen konttori suljetaan. Tilini siirretään toiseen konttoriin ja tallelokerot irtisanotaan marraskuun viimeisenä päivänä. Lokeron tyhjennysaikaa on vuoden loppuun. Nyt riittää, että käyn sen tyhjentämässä jossain välissä kuukauden sisään ja jätän avaimet konttoriin. Mistään paperisodasta minun ei tarvitse huolehtia.


Hauskaa muuten oli tuo perustelu, miksi konttori lopetetaan. Se lopetetaan, kun ei ole asiakkaita. No ei kai, kun ensin vähennettiin kassapalveluja ennen kuin ne kokonaan poistettiin, siinä sivussa sijoitustoiminta siirrettiin johonkin muualle ja lakiasiat keskitettiin yhteen konttoriin, joten jäiköhän tuonne muuta kuin kiinteistöpalvelut ja vakuutustoiminta. En ole siellä yli kuuteen vuoteen käynyt, joten en ole varma, mitä siellä enää on ollutkaan. Mitäpä ne asiakkaatkaan siellä tekisi enää. :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Olin aikeissa mennä tänään Poweriin ostoksille, mutta nyt meni uudelleen mietintään. Sain laskun aikaisemmista parin kuukauden takaisista ostoksistani ja nyt vituttaa huolella. Oma vika ja omaa tyhmyyttäni tietysti, mutta myyjällä oli siinä merkittävä osa, joten kirjoitin palautteen Powerille.

Olisin maksanut mielelläni koko ostoksen käteisellä siitä huolimatta, että summa oli isohko, mutta myyjä tarjosi mahdollisuutta maksaa laskulla ilman kuluja. Kysyin vielä erikseen, että "ei kai tämä ole taas joku pankkiansa". Myyjä vastasi, että ei ole eikä tähän liity edes mitään korttia. Hän neuvoi, että kun lasku tulee, niin laskussa olevaan s-postiin pitää lähettää ilmoitus, että haluaa irtisanoa tilin niin se on sillä selvä.

Kortti tuli jo kauan sitten, mutta en siitä nyt jaksanut reklamoida, kun olin juuri päässyt eroon kaikista muista kauppaan liittyvistä säätämisistä. Nyt oli kyllä pakko. Sain eilen ostoksistani laskun ja siinä on "kulut ja palkkiot yhteensä 9,14". Myyjä oli siis valehdellut minulle päin naamaa, etteikö kuluja olisi. En olisi missään tapauksessa suostunut tällaisen laskutusmenettelyyn, jos olisin ollut tietoinen kuluista.

Olen nyt erittäin pettynyt ja tuohtunut tilanteesta, sillä olin saanut todella hyvää palautetta kyseisestä liikkeestä läheisiltäni. Pakko tuo oli nyt maksaa kuluineen pois. Maksoin laskun tyhjäksi, vaikka se oli tehty pienell lyhennykselle. Mutta osaanpa vastaisuudessa suhtautua varauksellisemmin myyjien myyntipuheisiin. Lieneekö tässä takana joku myyjien bonusjärjestelmä, että itse hyötyvät saadessaan asiakkaan ottamaan laskulla maksamisen.

Tulee mieleen aiemmin vuosia sitten Gigantissa tapahtunut, kun myyjä oli vetää ranteensa auki, kun en suostunut ottamaan vakuutusta ostamaani telkkariin. Jouduin olemaan aika tyly saadakseni silloisen vänkäämisen poikki (kun olin aikaisemmin joutunut jo vänkäämään televisiosta, jonka halusin, kun myyjän mielestä se oli väärää merkkiä). Enpä tällä kertaa osannut olla yhtä määrätietoinen. Tuo pankkiansa on kyllä ennestään tuttu ja silloin se oli todellakin ilman mitään kuluja, joten sen vuoksi en ymmärtänyt tällä kertaa pistää hanttiin. Muutenkin olin jo valmis kotimatkalle ja kassalla näytti olevan jonoa, niin ajattelin pääseväni helpommalla.

Tyhmyydestä sakotetaan – tällä kertaa ihan konkreettisesti.

Nyt kyllä palautteesta puuttui kaikki kohteliaisuudet ja se muutenkin oli aika suorasanainen, tosin ilman haistatteluja kuitenkin. Mietin vain, että mitenhän käy, sillä tuossa liikkeessä palaute menee myymälässä ilmeisesti sen saman myyjän käsiteltäväksi. Minusta se on huono juttu. Myyjän toimintaa koskeva palaute pitäisi aina mennä myymälän esimiehelle, ellei jopa johonkin firman "pääkonttorin tasolle".

Lähetin myös sen tilin irtisanomisen ja liitin siihen palautteeni myyjän toiminnasta. Ilkeyksissäni halusin kertoa, millä tavalla heidän tuotettaan myydään valehdellen asiakkaalle.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hippi

Ei varmaan näinä aikoina ole, tai ei pitäisi olla, mikään yllätys, että tavaran kuljetusliike tekee oharin. Mutta kyllä se harmittaa melkoisesti.

Perjantaina ilmeisesti kuljetusliikkeestä (esittäytyminen meni ohi, kuten tavallista) soitettiin ja ilmoitettiin, että kaksi pakettia olisi tulossa tähän osoitteeseen ja minut oli ilmoitettu yhteyshenkilöksi. Myöntelin tiedot oikeaksi, sillä olin lupautunut ottamaan vastaan taloyhtiön erään tilauksen. Nainen luurin toisessa päässä ilmoitti, että maanantaina olisi toimitus ja kysyi, kumpi toimitusaika minulle sopisi paremmin 8-12 vai 12-16. Ehdotin jälkimmäistä.

Tänään järjestelin puuhani siten, että klo 12 eteenpäin ei ole mitään merkittävää tekemistä ja vaoin nököttää puhelimen vieressä koko ajan. Tässä nyt nökötän edelleen tekemättä yhtään mitään, vaikka määräaika loppui jo 1,5 tuntia sitten. En osaa ryhtyä mihinkään, jos sittenkin ne vielä tulee, vaikka hyvin jo arvaan, että eivät tule.

Isännöitsijä jo ehti kysellä, onko tuotteet tulleet, sillä lasku kyllä on tullut. Nyt mietityttää, että onkohan toimitus ehkä huomenna tulossa vai milloin. Miksi ei kuljetusfirmasta soitettu, jos heille on tullut liikaa töitä eivätkä ehdi tänään. Asiakasta pidetään löysässä hirressä kuka ties miten pitkään.

Jos tuo olisikin joku oma tilaus, niin pistäisin tulikivenkatkuisen viestin kauppaan ja vaatisin niitä selvittämään kuljetusliikkeen sotkut. Mutta nyt puhelimessani on joku epämääräinen numero, josta soitettiin ja nettihaulla en saanut selvitettyä mikä firma siinä on takana. Jos olisin saanut sen selville, niin olisin lähettänyt s-postin tai vastaavan reklamaation, mutta tekstiviestin näpyttely ei ole minun juttuni.

Liian usein olen törmännyt näissä palvelujutuissa huonoon palveluun. En edes kaipaa mitään ylenpalttista kumartelua. Riittäisi ihan hyvin, että homma hoituisi luvatulla tavalla ja ajallaan.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

^
Kyllähän tekstiviestiin saa kopioitua tietokoneella kirjoitettua tekstiä. Ainakin, jos lähettää itselleen gmailiin sen tekstin.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hippi

Taitaa olla kahden pihatuhkiksen toimittamisesta tulossa elämää suurempi saaga.

Laitoin aamulla tekstarin siihen numeroon, josta minulle oli aikaisemmin soitettu ja lyhyesti vain ilmoitin, että luvattua toimitusta ei ole tullut sovitun mukaisesti.

Jonkin ajan kuluttua kuljetusfirmasta soitettiin eri numerosta kuin mihin laitoin sen tekstarin, joten viestini ei ilmeisesti ollut soiton syynä.
Soittaja sanoi, että pitäisi sopia tavaroiden toimittamisesta. Ihmettelin hänelle, miksi se ei eilen tullut, kun se oli jo sovittu. Tämä sanoi, että kuskit sanoi, ettei ollut ketään paikalla. Minulla taisi jopa äänen voimakkuus hiukan nousta, kun sanoin, että en nyt ajatellutkaan seistä ulkona sateessa neljää tuntia odottamassa, kun sanottiin, että toimitus tulee klo 12-16. Kerroin myös, että ei todellakaan ollut mikään kuljetusauto käynyt pihassa koko päivänä, kun minulla oli parvekkeen ovi koko sen ajan auki ja kuulin jokaisen henkilöautonkin, joka pihassa on käynyt tuona aikana. Ihmettelin sille vielä, että miksi eivät soittaneet, jos kun eivät pihassa ketään nähneet?

Jossain välissä soittaja jopa ehdotti, että kuskit jättäisivät rappuun ne paketit, jos en ole paikalla. Tuohan muuten olisi ihan ok, mutta minulle on sälytetty velvollisuus tarkastaa, että paketit ovat ehjät ja kaiketi kuljetusfirmakin haluaa vastaanottokuittauksen, joten tuo oli kuolleena syntynyt ajatus.

Neitokainen pahoitteli kovasti ja sanoi antavansa asiasta palautetta, että eihän sitä noin pidä toimia, ettei yritetä puhelimella tavoitella, jos ei vastaanottajaa näy. Nyt hän ei sitten osannut sanoa muuta kuin, että tuovat "mahdollisimman pian". Sanoin, ettei se noin voi mennä, että täällä nyt istun odottamassa, että ehtiikö tänään vai ei. Huomenna taas ei minulle sovi, kun on muuta sovittua menoa, niin en voi luvata olla paikalla. Pyysin, että ne kuskit nyt soittaa mahdollisimman pian ja sopii ajan, milloin ovat täällä. Saapa nähdä soittaako kukaan.

Hitto, että olen taas kiukkuinen.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

Kehutaans kuljetuspalvelua. Ainakin meille toimittavalla Cittarilla on hyvin hiottu kotiintoimitus. Seuraavat ajat ovat esimerkinomaisia, mutta prosessi pitää paikkansa.
1) tilaus netissä ja toimitus päivänä X klo 14.00-16.00
2) päivän X aamulla tulee tekstari: "toimitus klo 15.00-15.30"
3) klo 14.50 tulee tekstari: "toimitus klo 15.20-15.30"
4) klo 15.21 tulee tekstari: toimitus noin kahden minuutin kuluttua"
5) klo 15.23 ovikello soi ja kuljettaja purkaa nokkakärryistä laatikot

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Onhan noita hyviäkin jopa minulle osunut, vaikka nyt viime aikoina enemmän on ollut vähemmän hyviä.

Suosikkini on kissanhiekka tilauksen toimittaja. Siinä tietysti on miehellä oma lehmä ojassa, sillä myyjä itse toimittaa tavaran perille. Jos ei toimitus pelaa toivotusti, on vaarana, että kauppakaan ei sen jälkeen käy.

Normaalisti toimitus sovitaan s-postilla, joka tulee noin puolen tunnin sisään siitä, kun tilauksen olen tehnyt. Myyjä ehdottaa paria toimitusaikaa, joista voi valita mukavamman tai voi pyytää kokonaan uudetkin ajat. Hän kuljettaa eri päivinä eri alueille, joten pahimmillaan toimitus on kolmen päivän päästä. Mutta kerran kaveri yllätti oloisesti soittamalla heti, kun oli tilaus kilahtanut. Hän kysyi, että sopiiko kuljetus tänään. Sopihan se. Oli sunnuntaipäivä ja hän oli sattumalta varastolla, kun huomasi tilauksen. Päätti sitten toimittaa samalla, kun oli muutenkin aika läheltä ajamassa ohi kotimatkalla.

Noilla lemmikkitarvikkeilla harvoin jos koskaan on niin kiire, että toimitusta tarvitsee hötkyillä, joten parin päivän odottelu on ihan ok.


Joku Postin(?) kautta tullut toimitus myös oli hyvin sujuva, kun tilasin kylppäremppaa varten rättipatterin. Toimitus luvattiin 1-3 päivässä ja muistaakseni jo tilausta seuraavana päivänä tuli viesti, jossa oli kolme ehdotettua kellon aikaa seuraavalle päivälle, joista valita sopiva. Valinta meni tekstarilla takaisinpäin ja muistaakseni tuossa tuli noin puoli tuntia ennen toimitusaikaa viesti, jossa ilmoitettiin lähetyksen saapumisesta pian. Näppärä oli tuokin.

ps.
Tässä nyt edelleen odottelen soittoa kuljetusfirmasta, mutta enpä pidättele hengitystäni. Veikkaan, että soitto tai kuljetus tulee huomenna, jonka olen ilmoittanut sopimattomaksi päiväksi.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - maaliskuu 30, 2021, 13:03:04
Kehutaans kuljetuspalvelua. Ainakin meille toimittavalla Cittarilla on hyvin hiottu kotiintoimitus. Seuraavat ajat ovat esimerkinomaisia, mutta prosessi pitää paikkansa.
1) tilaus netissä ja toimitus päivänä X klo 14.00-16.00
2) päivän X aamulla tulee tekstari: "toimitus klo 15.00-15.30"
3) klo 14.50 tulee tekstari: "toimitus klo 15.20-15.30"
4) klo 15.21 tulee tekstari: toimitus noin kahden minuutin kuluttua"
5) klo 15.23 ovikello soi ja kuljettaja purkaa nokkakärryistä laatikot

Kehutaan lisää. Mulle läheisen K-Supermarketin tavarankerääjät ovat soittaneet muutaman kerran, ja kertoneet, että tilattua tuotetta X ei ole enää valikoimassa tai on tilapäisesti loppu, ja tiedustelleet, millä sen saisi korvata. Tämä on mielestäni erinomaista asiakaspalvelua.

Vastakkaisiakin kokemuksia kauppatoimituksista kyllä on. Esimerkiksi avokadoja näyttää olevan aivan mahdoton toimittaa sopivan kypsinä, joko ovat kivikovia tai liian vanhoja, ei koskaan sopivia. Tai ovat korvanneet paneroidun kalafileen wienerschnitzelillä (vai miten se (ja avokado) kirjoitetaankaan, en viitsi tarkistaa). Tai kaurahiutaleet kauraleseillä.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Hippi - maaliskuu 30, 2021, 13:29:40
Onhan noita hyviäkin jopa minulle osunut, vaikka nyt viime aikoina enemmän on ollut vähemmän hyviä.
...
ps.
Tässä nyt edelleen odottelen soittoa kuljetusfirmasta, mutta enpä pidättele hengitystäni. Veikkaan, että soitto tai kuljetus tulee huomenna, jonka olen ilmoittanut sopimattomaksi päiväksi.

Luulen, että kaikki kuljetusputiikit eivät tarjoa rengeilleen puhelimia ja/tai liittymiä. Varmaankin säästösyistä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Siinä tapauksessa ihmettelen, miten minulle soittanut aspa sanoi pyytävänsä kuskeja olemaan yhteydessä minuun. Itse asiassa jos se alkuperäinen ilmoitus toimituksesta eiliselle sisälsi ajatuksen, että kuskit soittavat vähän ennen tuloaan.

Nyt on heidän "virka-aikaa" jäljellä enää puoli tuntia, joten jännäksi menee. Aspa nimittäin mainitsi, että kuljettavat vain normaaliin toimistoaikoihin, mikä minusta oli aika yllättävää. Jotkut firmat kuljettavat vain iltaisin, esim. firma joka toi huonekaluliikkeestä ostetut patjan lisukkeineen.

No, nyt ilmakin kirkastuu, joten tämä liikkumiskieltoni päättyy pian ja pääsen käymään kaupassa.
Huomenna, kun en ole kotona, todennäköisesti jumalaton rekka kurvailee ympäri pihaa etsien minua.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Unforgiven

Minulla kokemuksena kuljetusliikkeistä, että pääsääntäisesti eivät soita, vaikka kuinka olisi sovittu, että soittavat esim. 5-20 min ennen saapumistaan. Olen vielä erikseen sitä soittoa aina pyytänyt, koska taloudessa on kaksi isokokoista koiraa, jotka haluaisin laittaa makkariin oven taakse, ennen kuin haistavat ja kuulevat, että joku on ulkona. Sen jälkeen se huoneeseen saaminen on monin verroin hankalampaa. Eivät ole aggressiivisia, mutta alkavat häsläämään, kun vieras ihminen tule ovelle saatikka sisälle.

Tämä sama koskee sähkäreitä, putkareita, kodinkorjaajia yms.

Pitäisiköhän alkaa pyytämään, että ettehän vaan soita kun olette tulossa.
I'm just a soul whose intentions are good

Hippi

Pakettisaaga toivottavasti jatkuu tänään. Tai oikeammin, toivon, että ei jatkuisi, vaan paketit löytäisivät vihdoin perille.

Isännöitsijä otti viime viikolla hommasta kopin, kun kuuli, millainen soppa tästä oli syntymässä. Hän oli yhteydessä tavaran myyjään ja pyysi selvittämään, miten tavara nyt niin mahdoton on saada tuotua perille. Torstaina myyjä soitti minulle kertoen, että kuljetusliike ei ollut minua tavoittanut ja tavara on taas siellä terminaalissa. Kerroin, että kuljetuksen järjestät ovat tavoittaneet minut puhelimella kaksi kertaa ja muuta tavoitteluyritystä ei ole ollut. Se, että kuljetusauto olisi pihassa käynyt, on silkkaa valhetta, koska olen koko nelituntisen viettänyt odottaen kuljetusta sinä päivänä kun se luvattiin toimittaa.

Myyjäkin ihmetteli, sillä myös hän tavoitti minut ensimmäisellä yrityksellä. Olivat kuljetusfirmassa vielä moittineet, että osoitteen postinumero oli väärin ja myyjä varmisti, jotta onhan se xxxxx, johon vastasin sen olevan oikein. Tuossa vaiheessa minulle välähti yksi sekaannuksen paikka. Ihmettelin sitten ääneen, että ei kai ne ole yrittäneet alun perin viedä paketteja Helsingissä olevaan saman nimisen kadun osoitteeseen. Jos näin oli, niin ei ihme etteivät tavoittaneet minua. Mutta silti, miksi eivät soittaneet.

Myyjä sanoi soittavansa vielä kuljetusfirmaan, jotta soittavat sieltä heti sopiakseen uuden toimitusajan ja pienemmällä aikaikkunalla. Valitettavasti kello oli tasan 16, kun puhelumme päättyi, joten kuljetusfirmassa oli ilmeisesti rukkaset jo pudotettu.

Odottelen soittoa, joka tulee todennäköisesti juuri silloin, kun olen vessassa, kaupassa, suu täynnä ruokaa tai mitä tahansa muuta on menossa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️