Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Nyt on kysyttävää

Aloittaja MrKAT, tammikuu 09, 2019, 18:40:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 4 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - kesäkuu 08, 2021, 10:55:50
Nyt kun palstallakin on ollut tai ei ole ollut paljon puhetta nk. vapispisteistä, niin kiinnostaisi tietää, et mitä on vapispisteet? Vain vääriä vastauksia kiiitos.

En ole ikinä edes kuullut koko vapispisteistä, joten laitatko esimerkkiä, missä niistä on puhuttu niin paljon.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

^
Toivottavasti saamme kohta tietää, mitä ne ovat. Jotain nuorisolaisten juttuja?

Sitten kysymys tähän vanhaan Bruton kommenttiin liittyen:

Lainaus käyttäjältä: Brutto - helmikuu 08, 2019, 11:41:35
... sellaista yhteiskuntaa, jossa pelkästään sohvalla maaten pitäisi saada ympärivuorokautista työvuoroa paiskivan huippukirurgin elintaso.

Jossain kohtaa aikajanaa työttömän tai joutilaan (amerikkalaisittain: between jobs) elintaso, terveydenhuolto ja kouluttautumismahdollisuudet ylittivät menneen ajan lääkärintoimen harjoittajan elintason. Milloin se oli? Rajataan kysely Euroopan alueeseen, koska maailmasta löytyy kaikenlaista, vieläkin.

Vedän alarajan ainakin jonnekin 1600-luvulle, silloisen lääkäripuoskarin elintaso oli varmasti alle nykytyöttömän, mutta paljonko tullaan nykyaikaan päin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Lainaus käyttäjältä: Hippi - kesäkuu 08, 2021, 11:44:52
Lainaus käyttäjältä: Viihde- ja hömppäpöhinä - kesäkuu 08, 2021, 10:55:50
Nyt kun palstallakin on ollut tai ei ole ollut paljon puhetta nk. vapispisteistä, niin kiinnostaisi tietää, et mitä on vapispisteet? Vain vääriä vastauksia kiiitos.

En ole ikinä edes kuullut koko vapispisteistä, joten laitatko esimerkkiä, missä niistä on puhuttu niin paljon.

Vain vääriä vastauksia kiitos!
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

Jaska


Kysyttiin siis keksimään vitsiä olemattomasta aiheesta. Eipä ollut paljon väärti.

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

ROOSTER

Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Jaska

Kysyjä saavutti v-pisteensä  ;D

Norma Bates

Aina vaan paranee. Nyt Facebook mainostaa minulle persetamponia. Eli sponssattuna tämä ilmoitusteksti seinällä: 

Ulosteenkarkailu on yleinen, mutta vaiettu vaiva. Peristeen® anaalitamponi on yksinkertainen ja huomaamaton apu ulosteenkarkailun hoitoon. Tilaa maksuton opas!

https://www.coloplast.fi/fi-FI/tietoa-meista/avanneoppaat/ulosteen-karkailu-opas/?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=CP_FI_FI_FB_NA_CC_NA_Conversions_Bowel%20Magazine_Dynamic&utm_content=CP_FI_FI_FB_NA_CC_NA_Conversions_Bowel%20Magazine_Dynamic_Interests_Single%20Image&utm_term=23848150898540613&utm_placement=Facebook_Desktop_Feed&utm_site_source_name=fb&fbclid=IwAR0mg7ebz1QlI24szO-XQRBonYiKamvWNbtS92BiVcytltqoGqlJGFZcIJA

Tällä kertaa kun tsekkasin miksi näen mainoksen, syynä oli että olen suomalainen, 40+ ja mahdollisesti urologiasta kiinnostunut. Olisikohan se urologia ollut jo siinä katetrissakin syynä. Mistähän moinen kuvitelma, kun en muista Facessa alakerran asioista jutelleeni. Noh, ehkä en vaan muista.


Jaska

Ettet olisi viljellyt perseelleenputoamisen kaltaisia navanalusalueen sanoja  :o ::)

Hippi

Muistaakseni FB:ssä on mainosasetukset, joita voi itse säätää ja on säätänyt niin, että en ole mistään kiinnostunut. Lisäksi minulla on toisella selaimella mainosten esto päällä, joten FB ei työnnä minulle mitään mainoksia.

Minulla on kaksi profiilia (tai toinen on kissallani), joita käytän eri selaimilla pelaamiseen. Kummallakaan ei tule mainoksia vaikka siis vain toisessa on se adblocker.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

kertsi

Ainakin, jos Facebookissa klikkaa jotain mainosta, alkaa tulla sen tyyppisiä mainoksia. Itse klikkaan silloin tällöin asuntomyynti-ilmoituksia, ja nyt niitä on alkanut näkymään enemmän.

Äsken tuli vastaan remppafirman mainos. Toivottavasti sen kimmokkeena ei ollut lukuisat remppaa koskevat sähköpostini gmailissa, vaan ihan vaan tuo FB:n asuntomainosten klikkaus.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Norma Bates

Kyllähän se klikkaus on tässä syynä. Menen turhan usein tsekkaamaan perille asti että mikä ihme se tämäkin on. On minulla joku AdBlock selaimessa, mutta ei se noihin Facen sponssattuihin mainoksiin vaikuta.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - kesäkuu 09, 2021, 10:00:57
Menen turhan usein tsekkaamaan perille asti että mikä ihme se tämäkin on.

Siitä saa sitten usein palkaksi vähintään mainoksen. Ne muuten taitavat olla yleisesti jossain Intiassa tehtyjä, sillä täällä nuo vilkkuvat valot, juoksevat hohtotekstit ja karkeat animaatiot olivat muodissa joskus ihan netin alkuaikoina, ei enää. Toisin taitaa olla siellä missä bussit ja riksat ovat lähinnä keikkuvia koristeiden ripustusalustoja.

Kohtalon ivaa on, että klikatessaan ikuisen nuoruuden lähteitä saa riesakseen viruksen ja haitan koneelleen.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

-:)lauri

Saako pääkaupunkiseudulta jostain puodista ruottalaisia Aroman Godis Blandning -karkkipusseja? Tykästyin tuohon hiihtolomallani kun ostin tuollaisen suomenruottalaisesta kaupasta Nauvossa vierraillessani.

Netistä ja ilmeisesti Tallinkin laivoilta saa tilattua/ostettua, mutta olisikos pääkaupunkiseudulla joku konkurssia pelkäämätön kauppias, joka olisi ottanut tuon pienen ihmeen valikoimiinsa?
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.

-:)lauri

Latasin juuri vedellä laimennetussa sukraloosinousuhumalassa Mobilepayn. Nyt kuitenkin heräsi kysymys, tarvitseeko maksun vastaanottajalla olla myös mobilepay, jotta voin laittaa hänelle mobilepayllä rahaa? Kovasti kaikkialla mobilepayesittelyissä mainostetaan kuinka helppoa on siirtää omalta tililtä jonkun toisen tilille pelkällä puhelinnumerolla, mutta siis maksaako teleoperaattori rahat sitten vastaanottajan tilille vai pitääkö vastaanottajallakin olla mobilepay, jotta rahan siirto onnistuisi? Jos pitää olla, tuo olisi aika oleellinen tieto noissa esittelyissä ts. pelkkä vastaanottajan puhelinnumero ei nimittäin silloin riitä vaikka niin mainostetaan.
Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.