Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

R.I.P.

Aloittaja Brutto, tammikuu 15, 2019, 12:47:17

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Socrates

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - huhtikuu 06, 2022, 13:57:14
^Ja oma vodka!


Haluaisin ottaa synttärinä kopsut Zhirinovski-vodkaa,jos tästä taudista hengissä selviän.

Jos jollakin on tai tunnette jonkun jolla sitä on, niin maksan vaikka vajaastakin pullosta ruhtinaallisesti.

En googlettamalla löytänyt mistään.
Kävelevä kremppakertymä

Brutto

^Ei ole tuota vodkamerkkiä näkynyt enää aikoihin.

Ei Trump-suklaa kelpaisi?
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Toope

Jerry Lee Lewis on kuollut (87-v).
https://www.is.fi/musiikki/art-2000009166925.html
LainaaJerry Lee Lewisia voidaan pitää ensimmäisinä rock-tähtinä Yhdysvalloissa. Suurimmat hittinsä hän teki jo 1950-luvulla.
Myös hänen lavapreesensinsä oli aikanaan jotain aivan uutta, ja hänet tunnettiin aikanaan myös jonkinlaisena "pahana poikana".
Rock-pioneeri oli...

Hayabusa

^Pervo äijä, mutta kova poika pimputtamaan pianoa.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Brutto

"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Hayabusa

^Nyt vihdoin voi sanoa ettei Suomessa ole natseja!
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates


Kopek

Olikohan minulla koskaan Hai-saappaita. Ei tainnut olla. Vastaavia mustia saattoi, mutta niiden nimi on ehkä ollut joku muu.

Asiasta toiseen mutta aiheessa pysyen.

Viimeinen suomalainen SS-mies poistui keskuudestamme 99-vuotiaana.

Aika paljon potentiaalista elämää jäi elämättä niillä, jotka eivät sotareissuilta palanneet.

https://suomensotilas.fi/2022/11/02/viimeinen-ss-mies-on-poissa/

Toope

Kaksi isäni setää palveli tuossa SS-yksikössä (Wiking-divisioona) sodan aikana. Eivät natseja olleet, Maalaisliittolaisia olivat. Mutta ryssävihaajia olivat. Ei heitä Saksan politiikka kiinnostanut, se mikä kiinnosti, oli pitää Venäjä poissa Suomesta. Se oli se pääajatus.
Asekätkennästä yksi sukulainen tuomittiin, valtion taholta. Yhteisö ei tuominnut.
Kyllä nostan hattua noille ss-miehillemmekin, koska hyvää tarkoittivat Suomelle.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Toope - marraskuu 03, 2022, 22:29:30
Kaksi isäni setää palveli tuossa SS-yksikössä (Wiking-divisioona) sodan aikana.

Siellä ei montaa veljesparia tainnut olla ja minäkin tunsin yhden.

Tarina kertoo että eräästä ss-veljesparista toinen luokiteltiin puhdasrotuisemmaksi kuin toinen.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Socrates

Hieno fakiiri Weltsu Lehtikangas lähti tyynesti:

www.is.fi/viihde/art-2000009201164.html

Kävelevä kremppakertymä

ROOSTER

Ele Alenius on kuollut. Hän oli periaatteen mies joka tuomitsi Tshekkoslovakian miehityksen tuoreeltaan, eikä NL:n painostuksesta huolimatta muuttanut kantaansa, edes julkisuudessa.

Lainaus käyttäjältä: https://www.ku.fi/artikkeli/3948640-ele-alenius-eras-tekkoslovakian-miehityksen-jalkinaytosVajaat kaksi kuukautta myöhemmin lokakuussa Neuvostoliiton suurlähettiläs Kovalev kutsui minut lähetystöön ja ilmoitti, että hänellä on Neuvostoliiton hallituksen viesti minulle. Viestin sisältö oli, että Neuvostoliiton hallitus ehdottaa minulle, että järjestäisin suuren kokouksen, jossa pitäisin tärkeän puheen. Siinä minun pitäisi ilmoittaa, että minä sittenkin hyväksyn Neuvostoliiton toiminnan Tšekkoslovakiassa.

Olin hämmästynyt ja samalla kiusaantunut ehdotuksesta. Tilanne oli erittäin arkaluonteinen, sillä aioin pitää kiinni mielipiteestäni mutta samalla yrittää välttää mitenkään loukkaamasta Neuvostoliiton hallitusta. Tärkeintä oli kuitenkin tuoda heti selvästi esiin, että en suostu pitämään tällaista puhetta, sillä se olisi vastoin periaatteitani. Näin suurlähettilään ilmeistä, että vastaukseni oli hänelle jotenkin yllättävä.

Hän oli pienen hetken hiljaa ja sanoi sitten minulle: "Me valitamme sitä, että Te vastasitte näin. Tämä merkitsee sitten sitä, että meidän on ryhdyttävä toimenpiteisiin Teitä vastaan".

Häntä otti ilmeisesti ihan oikeasti pannuun kun pehmeämpi sosialismin malli ajettiin tankeilla alas. Se malli meni siinä touhussa niin littanaksi, ettei sieltä enää koskaan noussut.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Kopek

Kaikki kunnia Ele Aleniukselle. Hän oli älykäs ja asioista perillä oleva henkilö. Ikävä kyllä poliittisessa mielessä hän kuului sarjaan "hyödylliset hölmöt" eli ihmisiin, jotka edistivät omasta mielestään inhimillistä "ismiä", mutta tulivat tahtomattaan edistäneeksi vähemmän inhimillistä aatetta joka lymysi taustalla. Kuten Tsekkoslovakian tapauskin osoittaa, "ismeissä" oli loppujen lopuksi olemassa vain yksi vaihtoehto. Onneksi senkin kortit lopulta katsottiin ja huonoiksi havaittiin.

Toope

Ele silti pyhitti elämäänsä aatteelle, joka on ihmisyydenvastainen. Moka!

Hayabusa

Vaikka näitä osaa odottaa, niin silti tulee aina hieman yllätyksenä.
Dr. Feelgood -kitaristi Wilko Johnson, 75, on kuollut
Vuonna 2013 Johnsonilla diagnosoitiin terminaalivaiheen haimasyöpä ja hän sai kymmenen kuukautta elinaikaa. Seuraavana vuonna selvisi, ettei kasvain ollutkaan niin pahanlaatuinen kuin aluksi luultiin.

Voi kuitenkin sanoa, että Wilko pääsi kotiin.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur