Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Perussuomalaisten muodonmuutos?

Aloittaja Muisto Keijo Kullervo, maaliskuu 13, 2019, 10:18:13

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 9 Vieraat katselee tätä aihetta.

Saares

Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 18, 2019, 15:37:22
Lainaus käyttäjältä: Kopek - toukokuu 18, 2019, 11:54:07
Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 16, 2019, 21:39:48
Jokainen ihminen määrittää siellä oman rotunsa itse.

Miten se tapahtuu?

He ilmoittavat itse väestölaskennassa sen roturyhmän, johon ajattelevat kuuluvansa.


LainaaYhdysvaltain hallinto on määritellyt joukon "rotuja", joita käytetään väestönlaskennassa ja tilastoissa. Nämä rotuluokat ovat sosiaalipoliittisia eivätkä tieteellisiä tai antropologisia käsitteitä. Luokittelussa on sekä etnisyyteen että henkilön alkuperämaahan perustuvia luokkia.[3] Yhdysvaltain väestönlaskennan yhteydessä maassa vakituisesti asuvat arvioivat itse etnisyytensä. Väestönlaskentavirasto luokittelee ihmiset heidän ilmoitustensa perusteella kuuteen eri rotuun (race): valkoiset (tähän ryhmään kuuluvat ne, joiden alkuperä on Euroopassa, Lähi-idässä tai Pohjois-Afrikassa), mustat ja afroamerikkalaiset, intiaanit ja Alaskan alkuperäisasukkaat, aasialaiset (henkilöt, joiden sukujuuret ovat Itä-Aasiassa, Kaakkois-Aasiaassa tai Etelä-Aasiassa), Tyynenmeren saarten alkuperäisasukkaat ja viimeisenä luokkana "jokin muu rotu". Latinoihin (Hispanic) luetaan rotuun katsomatta henkilöt, jotka kuuluvat espanjankieliseen kulttuuriin tai joiden juuret ovat espanjankielisessä kulttuurissa.
Wikipedia
Suomalaiset luokiteltiin intiaaneiksi. Ugh,- olen puhunut!

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Saares - toukokuu 19, 2019, 01:12:42
Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 18, 2019, 15:37:22
Lainaus käyttäjältä: Kopek - toukokuu 18, 2019, 11:54:07
Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 16, 2019, 21:39:48
Jokainen ihminen määrittää siellä oman rotunsa itse.

Miten se tapahtuu?

He ilmoittavat itse väestölaskennassa sen roturyhmän, johon ajattelevat kuuluvansa.


LainaaYhdysvaltain hallinto on määritellyt joukon "rotuja", joita käytetään väestönlaskennassa ja tilastoissa. Nämä rotuluokat ovat sosiaalipoliittisia eivätkä tieteellisiä tai antropologisia käsitteitä. Luokittelussa on sekä etnisyyteen että henkilön alkuperämaahan perustuvia luokkia.[3] Yhdysvaltain väestönlaskennan yhteydessä maassa vakituisesti asuvat arvioivat itse etnisyytensä. Väestönlaskentavirasto luokittelee ihmiset heidän ilmoitustensa perusteella kuuteen eri rotuun (race): valkoiset (tähän ryhmään kuuluvat ne, joiden alkuperä on Euroopassa, Lähi-idässä tai Pohjois-Afrikassa), mustat ja afroamerikkalaiset, intiaanit ja Alaskan alkuperäisasukkaat, aasialaiset (henkilöt, joiden sukujuuret ovat Itä-Aasiassa, Kaakkois-Aasiaassa tai Etelä-Aasiassa), Tyynenmeren saarten alkuperäisasukkaat ja viimeisenä luokkana "jokin muu rotu". Latinoihin (Hispanic) luetaan rotuun katsomatta henkilöt, jotka kuuluvat espanjankieliseen kulttuuriin tai joiden juuret ovat espanjankielisessä kulttuurissa.
Wikipedia
Suomalaiset luokiteltiin intiaaneiksi. Ugh,- olen puhunut!

Siis - suomalaiset saivat itse ilmoittaa mieleisensä roturyhmän niistä, joita oli tarjolla.

Brutto

Tämä huvitti:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/120ea265-9aac-4782-9b8d-fa7832b8d03e

"Laajasalon mukaan hän oli saanut etukäteen yleisöltä pyyntöjä, ettei hän normalisoisi rasismia tai inhimillistäisi Halla-ahoa."

Eli se persuja vastustava gaussin käyrän vasen laita, jonka mielestä ihmisarvo on jakamaton, on sitä mieltä ettei persuja saisi inhimillistää. ;D

Perusjen vastustamisesta on tullut moderni uskonto, jossa persut nähdään ilkeinä demoneina ja vähemmistöt kiltteinä pikku keijuina, jotka pitää pelastaa. Ja koko politiikkamme ja lainsäädäntömme tulisi rakentua tälle asetelmalle.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

Sepe

Perussuomalaisia vastustamalla viestität olevasi hieno ihminen, keskiarvoista tallaajaa parempi.
Tämä näkyy tälläkin foorumilla.

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Sepe - toukokuu 19, 2019, 09:19:17
Perussuomalaisia vastustamalla viestität olevasi hieno ihminen, keskiarvoista tallaajaa parempi.
Tämä näkyy tälläkin foorumilla.

Perussuomalaisuudesta tulee mieleen juoppo joka kulkee ympäriinsä jankkaamassa asiasta kiinnostumattomille:" Enkös olekin hyvä jätkä, hä? Aikahyväjätkä mä olen, vai mitä hä? Mikset sä puhu mitään hä? Vittuileksä, hä?"
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

safiiri

Lainaus käyttäjältä: Sepe - toukokuu 19, 2019, 09:19:17
Perussuomalaisia vastustamalla viestität olevasi hieno ihminen, keskiarvoista tallaajaa parempi.
Tämä näkyy tälläkin foorumilla.

Just joo. Toopekin kyllä jatkuvasti yrittää väittää tietävänsä, mitä mieltä muut "oikeasti" ovat. Ny siis Sepe kertoo, että kaikki muut paitsi persut on jotain mieltä vain, koska yrittävät tehdä "hyvän vaikutuksen". Alkaa olla aika lähellä uskontoa, jos näkee maailmassa olevan vain persuja ja piilopersuja.

kertsi

#531
^ Persut ovat meedioita, kaikki tyynni? Ei ihme, jos yli-ihmisopit kiehtovat.
Tyrkyllä merkkejä kopioitavaksi: ❤️😀🙂🐵🐒🦄🕊️☘️🌿😍🤪🤕🥴😵 👍✌️

Kopek

Lainaus käyttäjältä: Brutto - toukokuu 19, 2019, 07:33:37
Perusjen vastustamisesta on tullut moderni uskonto, jossa persut nähdään ilkeinä demoneina ja vähemmistöt kiltteinä pikku keijuina, jotka pitää pelastaa. Ja koko politiikkamme ja lainsäädäntömme tulisi rakentua tälle asetelmalle.

Lainaus käyttäjältä: Sepe - toukokuu 19, 2019, 09:19:17
Perussuomalaisia vastustamalla viestität olevasi hieno ihminen, keskiarvoista tallaajaa parempi.
Tämä näkyy tälläkin foorumilla.

Jää nähtäväksi, milloin tuo hienojen ihmisten uskonto kilahtaa jollakin päähän niin pahasti, että nähdään ensimmäinen internet-ajan poliittisluonteinen murha. Joku voi vastata, että niitähän on nähty jo ja viitata tapaus Torniaiseen. No, oikeus ei määritellyt tapausta murhaksi, joten varsinaisesti poliittinen murha on vielä näkemättä. Vai onko minulta jäänyt jokin uutisotsikko huomaamatta. Vanhoina aikoinahan poliittista väkivaltaa tapahtui. Bobrikov ammuttiin Venäjän vallan aikana ja erinäisiä henkilöitä kevään 1918 kahakan aikana. Myöhemmin vielä yksi ministeri ja muutama kyyditetty sai surmansa poliittissävyisessä väkivallassa.

En äänestä perussuomalaisia enkä vasemmistoliittoa enkä erinäisiä muitakaan puolueita, mutta en silti demonisoi niiden kannattajia. Yhdellä on yhdenlainen ideologia, toisella toisenlainen.

Xantippa

Kyllähän siihen persu tarvitaan, että voi ajaa kansainvälistä kansallismielisyyttä.

T: Xante

safiiri

Lainaus käyttäjältä: kertsi - toukokuu 19, 2019, 09:43:17
^ Persut ovat meedioita, kaikki tyynni? Ei ihme, jos yli-ihmisopit kiehtovat.

Tosin - luultavasti suuri osa ns. vihervasemmistolaisista on ollut asioista samoilla linjoilla jo aika päiviä ennen kuin persuja oli olemassakaan. On se jännä juttu, että ne jo vuosikymmeniä ja vuosia etukäteen osasivat kiillottaa kilpeään noilla mielipiteillä ja näin välttää mielikuvan, että persuilisivat. Persut ovat aivan liian tuore puolue, että eri mieltä oleminen voisi selittyä persumielikuvan välttelyllä. Sen sijaan on kyllä selvästi näkyvissä, miten vaalitulos innoitti monet tälläkin palstalla (ja sen edeltäjillä) yhä selkeämmin liputtamaan persujen suuntaan. Vielä jokin aika sitten persuksi tunnustautuminen vaati selvästi enemmän rohkeutta. Mitä se sitten kertoo kenestäkin...

Saares

Minä:
Suomalaiset luokiteltiin intiaaneiksi. Ugh,- olen puhunut!
Safiiri:Siis - suomalaiset saivat itse ilmoittaa mieleisensä roturyhmän niistä, joita oli tarjolla.

Niinhän minä kirjoitin.

Toope

#536
Lainaus käyttäjältä: Xantippa - toukokuu 19, 2019, 09:53:31
Kyllähän siihen persu tarvitaan, että voi ajaa kansainvälistä kansallismielisyyttä.
Mistä tulee tuo väärinkäsitys, että kansallismielisyys olisi vihollisuutta toisia kansoja kohtaan? No, luultavasti vasureiden määritelmää on.
Mutta, jos otan esimerkiksi tähän tuon omakotitaloasujan tilanteen. Omakotitalon omistaja erottaa pihansa naapurinsa pihasta aidalla, mutta ei yleensä pidä naapuria vihollisenaan. Kyse on vain siitä, että tämä tontti on minun vastuullani ja viereinen hänen vastuullaan. Mitään yhteistyötä ei estetä, eikä vihollisuuksia luoda, voidaan pitää vaikka yhteiset talkoot, jossa autetaan naapureita.

Hyvä naapuruus on sitä, että kunnioitetaan toisen tonttia, mutta voidaan yhtälailla kysyä erilaista yhteistoimintaa naapurin kanssa, vaikka yhteiset juhannusbakkanaalit? Kyse on vapaaehtoisesta yhteistoiminnasta naapurien välillä toisiaan kunnioittaen. Miksi siis kansallisvaltioiden naapuruus olisi erilaista, miksi sen pitäisi olla vihamielistä?

Kilpailua aina on, mutta sitä vartenhan ovat ne urheilukisat.

Pidän hyvin positiivisena asiana sitä, että monet eri Euroopan maiden kansallismieliset ovat varsin sopusointuista porukkaa, kun eivät pidä toisiaan vastustajina. Yhteinen kansallisvaltioista ja eri kansoista koostuva Eurooppamalli on yhteinen idea, osin paluuta entiseen toki, hyvässä mielessä.

Toope

Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 19, 2019, 07:32:47
Lainaus käyttäjältä: Saares - toukokuu 19, 2019, 01:12:42
Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 18, 2019, 15:37:22
Lainaus käyttäjältä: Kopek - toukokuu 18, 2019, 11:54:07
Lainaus käyttäjältä: safiiri - toukokuu 16, 2019, 21:39:48
Jokainen ihminen määrittää siellä oman rotunsa itse.

Miten se tapahtuu?

He ilmoittavat itse väestölaskennassa sen roturyhmän, johon ajattelevat kuuluvansa.


LainaaYhdysvaltain hallinto on määritellyt joukon "rotuja", joita käytetään väestönlaskennassa ja tilastoissa. Nämä rotuluokat ovat sosiaalipoliittisia eivätkä tieteellisiä tai antropologisia käsitteitä. Luokittelussa on sekä etnisyyteen että henkilön alkuperämaahan perustuvia luokkia.[3] Yhdysvaltain väestönlaskennan yhteydessä maassa vakituisesti asuvat arvioivat itse etnisyytensä. Väestönlaskentavirasto luokittelee ihmiset heidän ilmoitustensa perusteella kuuteen eri rotuun (race): valkoiset (tähän ryhmään kuuluvat ne, joiden alkuperä on Euroopassa, Lähi-idässä tai Pohjois-Afrikassa), mustat ja afroamerikkalaiset, intiaanit ja Alaskan alkuperäisasukkaat, aasialaiset (henkilöt, joiden sukujuuret ovat Itä-Aasiassa, Kaakkois-Aasiaassa tai Etelä-Aasiassa), Tyynenmeren saarten alkuperäisasukkaat ja viimeisenä luokkana "jokin muu rotu". Latinoihin (Hispanic) luetaan rotuun katsomatta henkilöt, jotka kuuluvat espanjankieliseen kulttuuriin tai joiden juuret ovat espanjankielisessä kulttuurissa.
Wikipedia
Suomalaiset luokiteltiin intiaaneiksi. Ugh,- olen puhunut!

Siis - suomalaiset saivat itse ilmoittaa mieleisensä roturyhmän niistä, joita oli tarjolla.
Minulle naureskeltiin täällä, kun aikoinaan keskusteltiin identiteettikysymyksistä ja ihmisten oikeuksista päättää identiteettiään, vitsailin olevani kirahvi. Eikö minulla ole oikeus olla, mitä haluan, ehkä naaraspuolinenkin...?
Vai onko kyse sittenkin siitä, että koko identiteettikeskustelu on mennyt niin hämmentävän ja nolostuttavan typeräksi, etteivät sen ajajatkaan kehtaa enää perustella keksittyjä näkemyksiään?

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Brutto - toukokuu 19, 2019, 07:33:37
Perusjen vastustamisesta on tullut moderni uskonto, jossa persut nähdään ilkeinä demoneina ja vähemmistöt kiltteinä pikku keijuina, jotka pitää pelastaa. Ja koko politiikkamme ja lainsäädäntömme tulisi rakentua tälle asetelmalle.
Eikös tuolle ole faktuaalisia perusteita? Tänään näkyy media levittelevän HS-rikossyytetilastoa jossa PS on kärjessä  ja RKP ja Vihreät puhtaita pulmusia.
Onko tilasto uskonto? Tai että halu:"en halua rikollisia valtion laivamme ruoriin" uskonto?

Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - toukokuu 19, 2019, 22:42:52
Lainaus käyttäjältä: Brutto - toukokuu 19, 2019, 07:33:37
Perusjen vastustamisesta on tullut moderni uskonto, jossa persut nähdään ilkeinä demoneina ja vähemmistöt kiltteinä pikku keijuina, jotka pitää pelastaa. Ja koko politiikkamme ja lainsäädäntömme tulisi rakentua tälle asetelmalle.
Eikös tuolle ole faktuaalisia perusteita? Tänään näkyy media levittelevän HS-rikossyytetilastoa jossa PS on kärjessä  ja RKP ja Vihreät puhtaita pulmusia.
Onko tilasto uskonto? Tai että halu:"en halua rikollisia valtion laivamme ruoriin" uskonto?
Männäpäivinä oli mediassa juttua siitäkin, että persuissa oli eniten velkaisia ihmisiä, jopa ulosottovelkaisia. Niin, mistähän johtuu?
Vasemmiston edustajissa ei ole yrittäjiä, vaan vakaan tulon saavia kunnalliselättejä. Oikeistopuolueiden, mukaanlukien PS:n edustajissa on lukuisia yrittäjiä, jotka ovat riskeeranneet elämänsä yritteliäisyydelle, joskus epäonnistuen. Sheikkikin maksaa nyt velkojaan yhteiskunnalle, kun oli niin rohkea/tyhmä, että lähti yrittäjäksi. Mutta noita sheikkejä yhteiskunta juuri tarvitsee, muuten loppuvat työt vasureiltakin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/2c93e496-44fb-4bf3-91ba-9841968948bc