Kirjoittaja Aihe: Marsplaneetalle muuttaminen, asuttaminen ja maankaltaistaminen - edut ja haitat  (Luettu 113247 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
  • Hän jolla on eniten pixeleitä!
Kaikenlaista jännää näkyy Marsissa olevan.

Asioita tutkitaan.

Perseverance ryhtyy tutkimaan munaista jokiuomaa.

”Jezeron suisto on parhaita paikkoja tutkia Marsin geologiaa ja etsiä elämän merkkejä.”
...
Suistossa Perseverance kuvaa ja tutkii vuosimiljoonien aikana kasautuneita Marsin kerrostumia.

Tutkijat arvelevat, että Jezeron suistoon on kulkeutunut Marsin maa-ainesta eri alueilta muinaisen virtaavan joen veden mukana. Osa maa-aineksesta jäi kuivuneen joen reunoille ja kerrostui.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

Janne Utriainen:”Minä olen ajatellut, että ihmisen pitäisi tietää kaksi asiaa. Mistä ruoka tulee, ja mihin paska menee. Ne kun pohtii hyvin, niin maailma on ihan erinäköinen.”

John Maynard Keynes: ”When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?

Poissa Toope

• Ikijäärä
Teoriassa on mahdollista, että noilla Marsin alueilla olisi jälkiä varhaisesta elämästä. Tuskin kovin kehittyneestä, mutta vähintäänkin bakteeri/yksisoluisten elämästä. On periaatteessa mahdollista, että aiemmin Marsissa olisi kehittynyt varhaista elämää ennen maapallon olosuhteiden vakiinnuttua, koska planeetan aiemmat olosuhteet olivat maapalloa paremmat pari miljardia vuotta sitten.

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
On periaatteessa mahdollista, että aiemmin Marsissa olisi kehittynyt varhaista elämää ennen maapallon olosuhteiden vakiinnuttua, koska planeetan aiemmat olosuhteet olivat maapalloa paremmat pari miljardia vuotta sitten.

On myös mahdollista, että elämä on tullut Marsista Maahan, sitten siellä on kaikki mennyt pieleen ilmastomuutoksen takia.

Janne Utriainen:”Minä olen ajatellut, että ihmisen pitäisi tietää kaksi asiaa. Mistä ruoka tulee, ja mihin paska menee. Ne kun pohtii hyvin, niin maailma on ihan erinäköinen.”

John Maynard Keynes: ”When the facts change, I change my mind. What do you do, sir?

Poissa Toope

• Ikijäärä
On periaatteessa mahdollista, että aiemmin Marsissa olisi kehittynyt varhaista elämää ennen maapallon olosuhteiden vakiinnuttua, koska planeetan aiemmat olosuhteet olivat maapalloa paremmat pari miljardia vuotta sitten.

On myös mahdollista, että elämä on tullut Marsista Maahan, sitten siellä on kaikki mennyt pieleen ilmastomuutoksen takia.
Tuskin ihmisten aiheuttaman toki...

Poissa ROOSTER

• Kantapeikko
Ovi.

Uusi Marsista otettu kuva ”kallioon louhitusta oviaukosta” on saanut avaruusolioiden etsijät innostumaan

Poissa Toope

• Ikijäärä
Kun olin tuolla omalla aluksellani, en havainnut tuota. Voi olla photoshopattu?