Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 6 Vieraat katselee tätä aihetta.

Unforgiven

Lainaus käyttäjältä: Hiha - lokakuu 13, 2022, 21:58:31
Lainaus käyttäjältä: Unforgiven - lokakuu 13, 2022, 21:36:32
Minä vastasin rehellisesti.

Sepäs siinä. Niin minäkin.

Tein testin toisen kerran, rehellisesti edelleen vastaten, muistamatta täysin mitä eilen vastasin. Sama tulos, en saanut edelleenkään täysin puhtaita papereita. Ehkä se vähän lähtökohtaisesti lohduttaa, että täälläkin 80 prosenttia on minua psykopaattisempia.
I'm just a soul whose intentions are good

Norma Bates

Kah, olenkin psykompi kuin jo vastanneet.  ;D

Pisteesi 20/45

Sinulla on vain vähän psykopaattisia piirteitä
Noin kahdella kolmasosalla ihmisistä on enemmän psykopaattisia piirteitä kuin sinulla.

ROOSTER

Tuloksesi
Pisteesi 27/45
Olet hyvin lähellä keskivertoihmistä psykopatian suhteen

Sinulla on ihan vähän enemmän psykopaattisia piirteitä kuin ihmisillä keskimäärin. Ihmisten keskiarvo on 21,6.


Johdanko minä nyt?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Norma Bates

Heh ja huh huh. Mitäköhän keskivertoihmisen repertuaariin sitten kuuluu... Liikenteessä rähjääminen?

Hippi

Tein testin eilen ja sain 23/45 ja hävetti niin saatanasti, etten kehdannut laittaa tulosta näkyviin kaikkien selväpäisten jälkeen. Kävin kysymykset uudelleen läpi enkä keksinyt mikä minusta niin psykon teki. Olen tottunut pitämään elämässä puoleni silloinkin, kun joku käy poikkiteloin. Sekö tekee minusta psykon?
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Hippi - lokakuu 14, 2022, 11:10:00
Tein testin eilen ja sain 23/45 ja hävetti niin saatanasti, etten kehdannut laittaa tulosta näkyviin kaikkien selväpäisten jälkeen. Kävin kysymykset uudelleen läpi enkä keksinyt mikä minusta niin psykon teki. Olen tottunut pitämään elämässä puoleni silloinkin, kun joku käy poikkiteloin. Sekö tekee minusta psykon?

Olet selvästi vähemmän psyko kuin minä (27) ja sen huomaa siitäkin, että sinua hävetti. Minä olen psykompi, eikä hävetä yhtään.  ;D

Tosin ajattelen tässä testissä että : Ihan Sama. Se tulee mitä annetaan, ei se minua mitenkään muuta. Eikä tässä mitään friikkejä olla, testinkään mukaan. Hieman vaan keskiarvon "paremmalla" puolella.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Aave

#1626
^

Hippi,

ROOSTER tuossa ehtikin jo: se että saamasi pisteet hävettivät sinua, kertoo samalla oleellisen. Keskiarvon paremmalla puolella oleminen ei tarkoita psykopatiaa, ei edes sellaisia piirteitä. Psykopatia on sisäsyntyinen luonteenpiirre, eikä sitä voi minkään terapian avulla muuttaa. Joissain poikkeuksellisissa olosuhteissa kaikki ihmiset voisivat käyttäytyä tavoilla, jotka voitaisiin tulkita "psykopaattisiksi". Kannattaa pitää mielessä, että jo kehdosta aloitettu sivistys, koulutus ja sosiaalistaminen ovat viime kädessä pintasilaus, ja kyllä se elukka meissä kaikissa asuu. Eri asia on, nauttiiko olla kuin elukka. Rikollisella tavalla mielisairaat usein myös nauttivat väkivaltaisuudestaan; eivät kaikki psykopaatit ole fyysisesti väkivaltaisia.

Aitoja narsistejakin on todella, todella vähän. Silti narsismijutut täyttävät päivänlehtien ja naistenlehtien palstoja jolloin syntyy illuusio, että heitäkin olisi hurjasti keskuudessamme. Ja kaikkihan ovat lukemiensa juttujen perusteella nykyään kyökkipsykologeja, jotka tunnistavat muista näitä ikäviä ominaisuuksia. Narsismikin on spektri, ja kaikissa ihmisissä on myös narsistisia piirteitä. Niistä on kuitenkin piiitkä matka siihen, että voitaisiin puhua patologisesta tapauksesta.

Jotain lampaitako täällä kaikkien pitäisi olla?

Vaikka vanha kokaiininenä ja pervo setä nimeltä Freud oli muuten pääosin väärässä, niin hänen mielenterveyttä koskeva yleinen määritelmänsä on mielestäni edelleen yksi parhaista: "Kyky rakastaa, ja kyky tehdä töitä" (Lieben und arbeiten). Kun niihin pystyy, voi tuntea itsensä ihmiseksi. Määritelmä on sopivan väljä, että siihen mahtuu luonteiltaan kaikenlaiset ihmiset. :)
"...Did they get you to trade your heroes for ghosts?" - David Gilmour
Stasik - Lullaby For The
Enemy


Toope

#1628
Tuo psykotesti on kyllä huono, minusta viittaa enemmän ekstrovertti/introvertti-kysymykseen.
Juu ei!
23 muistaakseni sain.

Melodious Oaf

Sain psykopatiatestistä 21 pistettä, mutta joissain kohdin rehellisiä vastausvaihtoja on useampi kuin yksi.

Jos ottaa nämä huomioon, vaihteluväli on 16-25.

Minusta oli jopa yllättävää, että kohdassa "on totta että saatan olla ilkeä muita ihmisiä kohtaan" tuottaa vähiten pisteitä vaihtoehto "täysin eri mieltä".

Sanoisin kuitenkin että tossa testissä sillä ei varmaan ole kauheasti merkitystä, jos ne pisteet heittelee siinä keskiarvon lähettyvillä, eikä ehkä silläkään, vaikka ne olis sen yläpuolella.

Mun mielestä ei ole vähemmän psykopaattista arvioida itseään erityisen suopeasti. Vaikka tietysti ne arviot periaatteessa voi pitää myös paikkansa ja matala tulos olla täysin paikkansapitävä.

Se selviää paremmin katsomalla toteutuvaa käytöstä kuin henkilön itsearviota.

MrKAT

Psykopatiatestistä sain 26, sitten 28 ja sitten 24.  Eli siis 24-28.
Ajattelin myös nettiä enkä livenä f2f.
Viranomaisille kostaisin mielelläni digibyrokratiasta digibyrokratialla:
"Minut tavoittaa nettiosoitteen xyz kautta kun salasanan ratkaisee älytehtävällä paljnko on 2^239592 mod 171". ;D


Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Toope

Psykopatiaa tai narsismia tuskin itsessään havaitsee.
Me kaikki (ainakin omassa historiassamme) huomaamme, että tuollaisia manipuloijia ja "kivoja kavereita" on elämässä ollut.
Itse olen tunnistanut pari jälkeenpäin... ???

ROOSTER

Tunnistatko nämä 15 lintua yhden kuvan perusteella? Jos saat yli 10 oikein, olet todellinen tirppatietäjä   https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009136275.html

Tuloksesi: 14 / 15
Ehta ornitologi!

Sinua harmittaa: liian helppo visa. Olisit erottanut myös kaukana lentävän harmaalokin kalalokista  ja tunnistanut suopöllön äänen perusteella.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Minusta tuntuu, että tuo testi on ollut ennenkin tai jos on ollut eri, niin samat tipuset meni väärin silloinkin :D

Tuloksesi: 13 / 15
Ehta ornitologi!
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Toope

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009140537.html
Testaa, selviäisitkö yläasteen historian kokeesta! Vain todelliset hissahikarit saavat yli 9 oikein.

Pari meni "lievästi" väärin historianopiskelijalta... ::)