Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 7 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hayabusa

Lainaus käyttäjältä: Hiha - lokakuu 26, 2022, 22:32:32
Tuloksesi
Pisteesi 10/45
Ei huolta narsismista
95 prosentilla ihmisistä on enemmän narsistisia piirteitä kuin sinulla.


Keksin just sopivat muistosanat itselleni: Hän kuului maan hiljaisiin.

Narsistisen kova suoritus!  ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Norma Bates

Sivumennen sanoen jos pitää synkimmistä päävikaisuuksista valita narsismin, vallanhalun ja psykopatian välillä, olen mieluiten narsisti. Vallanhaluisuus vaikuttaa ihan saatanan rasittavalta. Kuitenkin vallasta on ennemmin tai myöhemmin luovuttava. Psykopatia haittaa kaikenlaista toimintaa ja tekee elämästä kapea-alaisempaa. Mutta narsisti voi tykätä itsestään vaikka vielä kuolinvuoteellaan. Se on jotenkin optimistisin ja auvoisin paska piirre ihmisessä, kun ei nyt ihan rajattomaksi äidy.

MrKAT

Nämä kasvot jokaisen pitäisi tunnistaa – testaa, saatko edes 10 oikein!
- https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009161997.html

Sain 14/14:
Aivan mahtava tulos! Suuret suomalaiset ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Kopek

Yksi virhe tuli. Arvasin yhden mustavalkoisen nuoren naisen kuvan väärin. Olisi pitänyt vastata fiilispohjalta eikä lähteä arvailemaan. Fiilisvastaus olisi ollut oikea.

Vaikka en tästäkään testistä viheettä selvinnyt, vähän vaikeampikin kisa voisi olla. Useimmat kysymykset olivat ääliöhelppoja.

Hippi

Aivan mahtava tulos! Suuret suomalaiset ovat sinulla erinomaisen hyvin hallussa.
Vastasit oikein 14 kysymykseen


Yksi arvaus meni kohdalleen ja loput sitten oli jokseenkin varmaa tietoa.
Olihan nuo siinä mielessä aika helppoja, että monen pärstän vaihtoehdoissa oli kaksikin, joka ihan varmasti moni tunnistaa ihan muuksi henkilöksi. Näin ollen valinta olisi tehtävä vain kahden välillä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Socrates

14/14, mutta käytin varmuuden vuoksi vihjeet. Aika älytön testi, kun suuri osa päivänselvää.
Kävelevä kremppakertymä

Kopek

Tulivat lapsuus- ja nuoruusajat mieleen. Olin taas kerran joukon huonoin. Tällainen oli tilanne yleensä kaikessa mahdollisessa, mikä vähänkin haiskahti urheilulle. En ole mikään "physical guy" niin kuin jossakin laulussa sanotaan... mikä se olikaan, löytyisikö Googlella... Kinksiä veikkaan.

Goo-goo-goo--

Lola:  Well, I'm not the world's most physical guy

Joko tämä (hömppä)testi on ollut täällä.

Tee testi – Oletko aito boomeri? Testaamalla selviää, oletko nuori, ikinuori vai kalkkis

https://seura.fi/asiat/ajankohtaista/oletko-aito-boomeri-tee-testi-ja-naet-oletko-nuori-ikinuori-vai-kalkkis/

Tulos: Olet varsinainen ikinuori. Käytät sujuvasti somea, vaikka luultavasti vain Facebookia ja Instaa. Suhtaudut itseironisesti elämäsi keskiluokkaisuuteen ja ymmärrät nuoria.

Norma Bates

#1702
12/14 ilman vihjeitä. Ikinä käytä mitään vihjeitä. Väärin menivät pari mustavalkoista eli siis ikivanhaa tapausta.

***

Olet varsinainen ikinuori. Käytät sujuvasti somea, vaikka luultavasti vain Facebookia ja Instaa. Suhtaudut itseironisesti elämäsi keskiluokkaisuuteen ja ymmärrät nuoria.

Ai jaa. Olen minä Instaankin tainnut joskus tilin luoda, mutta jäi käyttämättä. (Meinasin pällistellä nuorten, hyvännäköisten miesten kuvia.) Facea käytän nykyään monipuolisemmin kuin alussa, alkuunhan useamman vuoden pyörin vain ryhmissä, mutta nykyään panostan myös omaan profiiliini. Twitteristä seuraan uutisia melko harvoin, mutta itse en kirjoita sinne yhtään mitään. Muutoin puhelimellani käytän WhatsAppia ja Kikiä, sekä tietysti paria eri deittisovellusta. Googlen uutisia katselen toisinaan. (Kik sivumennen sanoen on kohtalaisen paska sovellus nykyään.)

MrKAT

Lainaus käyttäjältä: Kopek - lokakuu 30, 2022, 18:16:42
Yksi virhe tuli. Arvasin yhden mustavalkoisen nuoren naisen kuvan väärin. Olisi pitänyt vastata fiilispohjalta eikä lähteä arvailemaan. Fiilisvastaus olisi ollut oikea.
Minulla oli myös Kopek mielessä. Mutta toisinkuin K on kertonut, ei Kopekin kasvotunnistus/muisti ihan huono ole.
Äänestä persu! Niin pysymme EU:ssa, saamme yli 1000 mamua /vuosi, bensan hinta nousee ja muutenkin veroja kerätään entistä enemmän mamujen hyväksi! Yalla yalla!

Hayabusa

Ähh! Lähdin takki auki naamatestiin ja heti toinen nassu hätäisesti katsomalla väärin. Ryhtiliike auttoi ja loput rauhalliseen tahtiin oikein. 13/14.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Kopek

Lainaus käyttäjältä: MrKAT - lokakuu 30, 2022, 19:52:10
Minulla oli myös Kopek mielessä. Mutta toisinkuin K on kertonut, ei Kopekin kasvotunnistus/muisti ihan huono ole.

Voisiko olla niin, että kasvojen tunnistuksessa "livenä" ja kasvojen tunnistuksessa kuvista olisi jossakin määrin kyse eri asioista.  Heikohko kasvomuistini tulee esille tilanteissa, joissa nopeasti pitää painaa mieleen, miltä ihmiset näyttävät. Kylätapahtuma, jossa on paljon ihmisiä, voisi olla tällainen. Kun muutenkin tuollaisessa tilanteessa jännittää, ei silloin tule opeteltua, miltä ihmiset näyttävät.

Toisaalta en minä nyt aivan varmuudella pysty sanomaan, onko minulla erityisen huono kasvomuisti, koska käytössäni ei ole hyvä-huono mitta-asteikkoa. Jotenkin on vain tällainen tunne joskus ollut.

Haa, löytyi testi. Sen mukaan kasvomuistini ei todellakaan ole parhaimmasta päästä. Testisivun mukaan puolet vastaajista saa 61 % tai enemmän.

On the UNSW Face Memory Test you scored 24 out of 40.
On the UNSW Face Sorting Test you scored 8 out of 80.
Your overall score on the UNSW Face Test was 27%.

Varoitus. Tämä testi vie jonkin verran aikaa.

https://facetest.psy.unsw.edu.au/

Hayabusa

Olet varsinainen ikinuori. Käytät sujuvasti somea, vaikka luultavasti vain Facebookia ja Instaa. Suhtaudut itseironisesti elämäsi keskiluokkaisuuteen ja ymmärrät nuoria.

En käytä Facebookia enkä Instaa.  >:(
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

12 asiaa, joita Z-sukupolveen kuuluvat eivät tunnista – testi paljastaa, oletko aikuinen vai nuorisolainen

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009166574.html

Tuloksesi: 7 / 11
Väliinputoaja!

Tunnistit osan testin asioista ja tyypeistä. Emme ole ihan varmoja, mikä olet – saatat olla huonomuistinen aikuinen tai ehkä tietäväinen Z-sukupolvelainen. Joka tapauksessa, keskivertotulos.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

Tuloksesi: 6 / 11
Väliinputoaja!
Tunnistit osan testin asioista ja tyypeistä. Emme ole ihan varmoja, mikä olet – saatat olla huonomuistinen aikuinen tai ehkä tietäväinen Z-sukupolvelainen. Joka tapauksessa, keskivertotulos.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

-:)lauri

Selvin merkki psykoosista on se, että kuvittelee ajattelevansa vain kylmän rationaalisesti ja loogisesti.