Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Testaa itsesi ja vertaa muihin

Aloittaja ROOSTER, elokuu 22, 2019, 17:51:56

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 2 Vieraat katselee tätä aihetta.

Hippi

^
Joo, olen huomannut, että niissä, joissa ei ole varmaa tietoa, niin ensimmäinen mutu kannattaa ruksata. Ei ainakaan kannata sitä valita, joka tulee pienen harkinnan jälkeen varmuudella "vai oliskohan se tuo". Ei ole koskaan se - ainakaan minun kokemukseni mukaan :D
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

^
Kahdella onnekkaalla mutulla:

Tunnet erilaiset keittiötermit läpikotaisin, taidat viihtyä hellan ja uunin edessä!
Vastasit oikein 12 kysymykseen


En kyllä viihdy enää nykyisin, kun minusta on tullut laiska :)
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

^Hayabusa jätti arvoituksellisesti tuloksensa kannen alle kattilaan.

^^Hipin kanssa yllättävästi sama tulos:

Tunnet erilaiset keittiötermit läpikotaisin, taidat viihtyä hellan ja uunin edessä!

    Vastasit oikein 12 kysymykseen


Pari jouduin arvaamaan, mutta tällä kertaa onnistuneesti.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hayabusa

Tulokseni oli aivan liian hyvä kokkaustaitoihin nähden. Oikein menneitä arvauksia todennäköisesti enemmän kuin Hipillä ja Roosterilla yhteensä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Testaa tietosi kyllä vai ei -musiikki­visassa! Parhaat saavat leikiten 12 oikein

Erittäin hyvä, melkein täydellinen!
Vastasit oikein 11 kysymykseen


Suurin osa kysymyksistä oli ihan helppoja. Ne, joissa ei ollut tietoa eikä oikein mutuakaan, olikin yllättävän hankalia. Ei ollut mahdollista "poistaa varmasti vääriä" tai mitään muitakaan apuja ei tullut.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^
Sama tulos ja fiilikset. Näin laajassa alueessa pitää nyt yksi mennä pieleen.  ;)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

ROOSTER

Liian nopeasti vastatessa meni yksi vahingossa väärin. Silti 9 oikein. Paremmin kuin odotin.
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

ROOSTER

Olisiko sinusta viikingiksi?   https://yle.fi/aihe/a/20-10005553

60%  harkitse vielä...
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Hippi

^
Tuloksesi 50%
Hengenvaara!

Älä lähde viikinkiajalle ilman lisäopintoja.


Vähän harmittaa, että ajattelin ensimmäisestä kysymyksestä, että se on ihan joku hupi juttu ja vastasin sen mukaisesti. Olisin sen vielä osannut oikeinkin, mutta vastasin läpällä. Pari muutakin oli noloja virheitä, jotka tosiaan olisin tiennyt paremmalla keskittymisellä. Pysyn kuitenkin turvallisesti nykyajassa.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^^
^
Mahtavaa!
Kaikki oikein - virtaako suonissasi kenties iikinkiverta?


Yksi hiirulaisen hutilyönti, joka osui siis vahingossa oikeaan.  ;D
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur


Toope

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - lokakuu 27, 2023, 17:50:18
Olisiko sinusta viikingiksi?   https://yle.fi/aihe/a/20-10005553

60%  harkitse vielä...
30%, mutta vain koska taistelen noita vastaan.

Hippi

^^
You scored 34 out of 60
VERY NICE!
you definitely know your rock singers!



Yllättävän paljon meni oikein, sillä en todellakaan bändien kokoonpanoista ole koskaan ollut kiinnostunut. Jotkut tunnetuimmat teisin, mutta suuri osa oli minulle täysin tuntemattomia nimiä, jopa jotkut bänditkin olivat uppo-outoja. Lisäksi kysymyksiä oli liikaa, joten tuli loppupuolella jo taisteluväsymys.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

ROOSTER

Lainaus käyttäjältä: Toope - lokakuu 27, 2023, 22:35:29
https://www.lvtimes.com/entertainment/quiz-match-these-lead-singers-to-the-correct-rock-band/?ios=1&safari=1
Toimiiko tuo enää? Tein testin 56/60 oikein, eli "lead singers of bands"

Minä en taida kokeilla tuota.

On melko sama minkä niminen esiintyjä on, en ole ikinä opetellut niitä. Ainoa jonkun bändin laulaja jonka osaan suoralta kädeltä nimetä on Mick Jagger. Ehkä myös Hynynen, mutta hän ei oikeastaan ole "laulaja" perinteisessä mielessä. 

Arvostan enemmän yksittäisiä taideteoksia. Toisaalta, joku Shakira on itsessään kuin taideteos.  https://english-online.fi/materials/5870
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS