Uutiset:

Ilmoitustaulu mahdollisten ongelmien varalta (wikimedia.org / Etherpad)

Sähköpostia ylläpidolle: kantapaikanherra (at) gmail.com

Main Menu

Nyt on kysyttävää

Aloittaja MrKAT, tammikuu 09, 2019, 18:40:57

« edellinen - seuraava »

0 Jäsenet ja 3 Vieraat katselee tätä aihetta.

Toope

Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 07, 2021, 09:44:40
Lainaus käyttäjältä: Toope - elokuu 07, 2021, 00:44:01
Suurin osa maapallon pinnasta on harvasti asuttua, joten on aika pieni tod.näk., että osuu kohdalle.
Toki vahingoniloa löytyy, jos johonkin osuu...

En ymmärrä mitä iloittavaa tuollaisesta vahingosta olisi, jos isompi mötikkä tulisi maahan asti ja osuisi jonkun asumukseen. Sitähän on helppo verrata tilanteeseen, jossa lentokone putoaa asutuksen keskelle. Niitäkin tapahtuu. Ei ole ainakaan minua naurattanut.
Jos osuu P-Korean johtajaan tai Iranin mullahiin, minä nauran.

a4

Oletteko nähneet tänään Suomen lippuja saloissa? Minä olen muutaman.

Hippi

Lainaus käyttäjältä: a4 - elokuu 09, 2021, 16:56:53
Oletteko nähneet tänään Suomen lippuja saloissa? Minä olen muutaman.

9.8. Tove Janssonin ja suomalaisen taiteen päivä on suositeltu liputuspäivä
Ei varmaan kovin tunnettu vielä
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Norma Bates

Kumpikohan vaatii enemmän älykkyyttä, itseään älykkäämmän, vai vähä-älyisemmän esittäminen?

urogallus

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 10, 2021, 10:30:22
Kumpikohan vaatii enemmän älykkyyttä, itseään älykkäämmän, vai vähä-älyisemmän esittäminen?

Kuvittelen, että vaikeus riippuu siitä, kuinka kaukana roolihahmo on omasta tasosta. Suunta voi olla vähemmän merkityksellinen kuin etäisyys.

Ennen kaikkea luulisin sen vaativan nöyryyttä - ominaisuutta, jota ei yleensä yhdistetä näyttelijöihin.

Brutto

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 10, 2021, 10:30:22
Kumpikohan vaatii enemmän älykkyyttä, itseään älykkäämmän, vai vähä-älyisemmän esittäminen?

Riippuu täysin siitä kenelle esitetään.
"I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. That's my nightmare: crawling, slithering, along the edge of a straight razor and surviving."

ROOSTER

Jos tuhat maailman arvokkainta timanttia, korua, taideteosta, postimerkkiä, tekijänoikeutta ja muumimukia vietäisiin toimivan tulivuoren sydämeen ja tuhottaisiin totaalisesti, niin siinä häviäisi varmaan jonkun pienen maan verran varallisuutta - mutta miten se vaikuttaisi yhtään mihinkään?

Onko varallisuus pelkkä kupla?
Yleinen mielipide on aina väärässä.

a4: Minulla on sellainen kokemus että kaikki vähänkin älykkäät laitteet jumiutuvat itsekseen, ennemmin tai myöhemmin ja jotkut useammin.
Omakin pää.

Gerardo: "Viidakko on äiti, eikä äitiä voi myydä tai ostaa. Äitiä voi vain suojella.  HS

Karikko

Lainaus käyttäjältä: Norma Bates - elokuu 10, 2021, 10:30:22
Kumpikohan vaatii enemmän älykkyyttä, itseään älykkäämmän, vai vähä-älyisemmän esittäminen?

Itsensä esittäminen taitaa olla vaikeinta, ainahan sitä roolin voi omaksua.

Monesti joitakin voisi pitää älykkäinä ja heidät ehkä sellaisina tunnetaan, mutta sitten he avaavat suunsa--oman erikois-osaamisensa ulkopuolisissa asioissa..

urogallus

Lainaus käyttäjältä: ROOSTER - elokuu 10, 2021, 11:44:25

Onko varallisuus pelkkä kupla?

Kuplahan se, mutta kupla ei ole pelkkää ilmaa. Tarvitaan ainetta, joka muodostaa kalvon, joka sulkee kuplan sisäänsä.

Kerran junassa keskustelin yhden asiantuntevalta vaikuttavan vanhemman herrasmiehen kanssa aiheesta, ja hän väitti maailman varallisuudesta vain neljällä prosentilla olevan aineellinen perusta. Siinä on se talouskuplan kalvo.

Norma Bates

Minun puolestani ne muumimukit voisi sinne tulivuoreen nakatakin. Jotenkin niin totaalisen kyllästynyt niihin. (Omasta takaa ei muuta muumiroinaa löydy kuin joku hemmetin maski jossa jotain muumi-mitä-lietä.)

urogallus

Muumikortsuja tai muumivessapaperia olisi saatava markkinoille. Varmoja myyntihittejä.

Hayabusa

Juuri menossa iltapäiväkahvit muumimukista sumppia hörppien.   :)
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

Hippi

Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - elokuu 10, 2021, 13:39:05
Juuri menossa iltapäiväkahvit muumimukista sumppia hörppien.   :)

Iljettävää! En voisi ikinä kuvitella juovani kahvia muumimukista sen jälkeen, kun kuulin muumimukimenetelmästä lisääntymisessä.
Tosin kaikki muumituotteet on perseestä.
If you see your glass as half empty, pour it in a smaller glass and stop complaining. ❤️

Hayabusa

^Voin vakuuttaa ettei minun muumimukeissani ole ollut inseminaatioaineita, eivätkä ne liioin ole olleet muumin perseessä.
An nescis, mi fili, quantilla prudentia mundus regatur

urogallus

Lainaus käyttäjältä: urogallus - elokuu 10, 2021, 12:54:14
Muumikortsuja tai muumivessapaperia olisi saatava markkinoille. Varmoja myyntihittejä.

Lainaus käyttäjältä: Hippi - elokuu 10, 2021, 15:40:13
Lainaus käyttäjältä: Hayabusa - elokuu 10, 2021, 13:39:05
Juuri menossa iltapäiväkahvit muumimukista sumppia hörppien.   :)

Iljettävää! En voisi ikinä kuvitella juovani kahvia muumimukista sen jälkeen, kun kuulin muumimukimenetelmästä lisääntymisessä.
Tosin kaikki muumituotteet on perseestä.

Muumi-anustappi lisätty katalookiin!